Gå til innhold

Klipper dere hull i lammeskinnet


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tiny: Vi tenkte helt likt! Jeg skulle akkurat spørre om det samme, men måtte bare lese ett innlegg først :-) Og vips: Så var innlegget allerede skrevet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Lurte på om det kanskje er lurt å invistere i et vognskinn istedenfor å kanskje ødelegge det vi allerede har?? Er det vanskelig å klippe fine hull i det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har (løse) seler som bare festes i noen hemper på siden av vogna. Men jeg mener å ha hørt at lammeskinn ikke revner videre, så jeg TROR at det er trygt å klippe i det.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klipt hull i mitt, men har ikke tatt det ut, har det bare under voksiposen for vil ikke ta det ut så ofte å utvide hullene. Tenkte at jeg må ha hull etter hvert uansett, regner ikke med at mini har tenkt å sitte rolig i vogna for alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har klipt hull i skinnet ja. Ikke revnet enda.. Svigerinna mi har også gjort det til sine unger, og det har også godt bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi fikk akkurat plass til vårt i vogna uten å måtte klippe :)

jeg har selv spurt om det før og da var det ei som sa at det var bare å klippe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har løse seler som jeg har festet utenpå vogna. Det er seler fast i vogna, men syntes det virket litt tungvint å måtte tre de gjennom skinnet og voksiposen (har ikke så lyst til å klippe ut hullene i voksiposen heller).

 

Men det er ikke noe problem å klippe hull i skinnet heller dersom man vil det. Greit til senere også (til nestemann......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...