Gå til innhold

Har dere alle bestemt navn til baby`n?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommer det en Isak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer nok ei Aurora her. Litt usikker på om det blir dobbeltnavn ennå..

Skrevet

Tja, ganske sikker iallefall på at det blir en Noah eller ei Christina :)

Skrevet

Stina skal vår tulle hete...

Har en sønn på 2 år, som heter Steffen...

Skrevet

Marielle Victoria, eller Mariel Victoria. Ikke bestemt oss for stavingsmåten.. ellers navn i boks;o)

Skrevet

Her blir det en Lucas!=D

Skrevet

Emilie her :)

Skrevet

Nope... Men TROR vi er nede på 3 alternativer, da :-p

Skrevet

Vi har bestemt oss for Eileen. Har termin 31 mai

Skrevet

Celine ska lille jenta vår hete

Skrevet

Termin 17. april altså 35 dager igjen og vi har ikke engang begynt å diskutere navn. Vet ikke kjønnet heller så vi må finne 2 navn.

jeg har mine forslag, men vil ikke komme med dem før han har funnet noen han liker...eller kanskje jeg skal komme med mine forslag så kan det være at det er lettere å få gjennomslag????

(ja -jeg kan være litt sleip enkelte ganger :-)

Skrevet

Vi bestemte navn veeeeldig tidlig, men velger å holde det hemmelig til lillejenta kommer :)

Skrevet

Vi har kommet oss ned til 2-3 alternativer, men vi er ikke helt enige foreløpige. Er ikke helt sikre på om vi skal ha enkelt- eller dobbeltnavn heller.

Skrevet

Tror vår jente skal hete Emily ... men først må hun bli født og være en jente hihi og vi er ikke helt enig enda om vi skal ha ett eller to navn, men neimen ikke lett å finne ett navn som passer bak Emily. Og bare for å nevne det så skal vi IKKE ha Marie !

Skrevet

Vi har bestemt oss for Thea Helene, og nå kaller jo alle henne Thea Helene, så vi får håpe at det ikke er en Even som kommer. Men om det blir Even som kommer til verden så er han like mye velkommen :-) Og vi har jo navn til han også. :-)

Skrevet

Her blir det nok enten Charlotte eller Janne Helen om jente, eller Christian eller Julian om gut

Skrevet

Ikke bestemt helt, vi har to alternativer på hvert kjønn.

Skrevet

Vår sønn skal hete Sebastian :o)

Skrevet

Her kommer det en prinsesse ved navnet Jasmin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...