Gå til innhold

vondt lukt og luft...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk...sexlivet mitt er ikke som før. Jeg føer meg så fæl og møkkete. Lite attraktiv, for å si det sånn. Samboer har sagt at lukter vondt der nede, og jeg kjenner det selv også. Helt forferdelig altså. Hva kan det være? En helt ubeskrivelig vond lukt. Er det vanlig? Etter føsdel har ikke bare lukten forandret seg, men jeg sliter også med at vagina fyller seg med luft. Det er flaut, og det plager meg veldig. Noen ganger kommer det til og med lyder når jeg for eksempel setter meg på huk. Usj... Jeg hater det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knip daglig. Du finner forslag til øvelser på disse sidene. Du bør knipe ca 3-6 mnd etter fødsel, etter det bør du vedlikeholde med eks smartballs. Den vonde lukta er kanskje urin?Kniping hjelper, men hvis du ikke er bedre etter et par mnd bør du gå til legen.

Skrevet

Den vonde lukta kan være forstyrrelser i ph verdien i underlivet. Det er ganske vanlig og du får kjøpt tabl. på apoteket som ordner opp. Kjøp ecovag eller vivag, tar ca 1 uke, men det hjelper. Men sikkert lurt å ta en tur til legen så de kan utelukke andre ting.

Skrevet

Den vonde lukten kan være en infeksjon, hvis det f.eks lukter råtten fisk? Da må du ha antibiotika. Hadde uansett gått til legen. Det skal ikke lukte fordervet der nede! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...