Gå til innhold

ul i uke 11.uttak i uke 12 noen andre her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om der noen som ligger ligt i løype med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ligger 1 uke etter deg, jeg da. UL i slutten av uke 12 og uttak beg uke 13 :)

Skrevet

hei du!

Ja, jeg skal på ul på fredag, og forhåpentligvis uttak på madag i uke 12. Håper virkelig at alt går etter planen. sist gang ble forsøket avbrutt etter ul pga små eggposer så vi er jammen men nervøse...

Ellers så går det fint med alt medisiner som jeg tar. Merker lite til de, utenom at jeg er veldig emosjonell for dagen. Jeg har jo også selvfølgelig vært syk under nesten hele tiden med medisiner. Tror nå at jeg har fått bihulebetennelse, og skal ta penicillinkur. Har snakket med de i Haugesund, og de tror at det skal gå fint uansett

xxxxxxxxxalt for det :)

Jeg kjenner en del murringer der nede nå. Har gått på 200 ie hele tiden.

Ellers..er du 80 modell?? Det er jeg!

Kjekt at du har laget en tråd for oss. Er ikke her så veldig mye, men vil prøve å svare på tråden vår!

Hvordan går det med deg?

klem:)

Skrevet

Hei, jeg er en uke etter deg.. Nesten likt iallefall:)

Ul fre 23, uke 12, uttak man/tirs/ons uke 13..

Satte min første sprøyte nå i kveld, er kjempestolt;)

Skrevet

Hei

Jeg skal hvis alt går etter planen har innsetting av fryseegg i uke 13, så er en uke etter deg, men da likt som mange andre her:-)

Skrevet

jeg skal på ul fredag,spennende:)drar med fly til tr.heim i morga.

sommerfugler i magen :)

kom litt ut av skjeden i dag hvit slim.har du opplevd det?

jeg går på 150 ie jeg puregon

jeg er 8o modell,bursdag på fredag:)

Skrevet

Har ikke merket noe hvitt utflod. Men jeg tror det er normalt, for jeg har lest om mange andre her inne som har hatt hvitt utflod når det nærmer seg uttak. Så jeg tror du kan slappe av med det:)

Håper dagen din blir fin, og at du får se masse store fine eggposer på fredag:)

Bor du langt fra klinikken siden du må dra med fly? Vi bor selv litt utenfor Stavanger, så vi må over med båt til Haugesund. vi lurer litt på å overnatte der de tre dagene med uttak/innsett, men vet ikke helt ennå.

snakkes:)

Skrevet

ålesund

er du kvalm?andre bivirkninger?

Skrevet

Jeg var kvalm for to dager siden. Men det gikk over dagen etterpå.

Ellers er det lite bivirknoinger. Er kvalmen konstant hos deg? Tror jeg ville ha ringt klinikken viss jeg var deg. Hva slags sprøyte tar du? Har du lest noe om kvalme kan være en bivirkning?

Skrevet

ja den er konstantgår på puregon.

snakka med st.olav dem skulle sjekke det når jeg kom på fredag

Skrevet

driv pakker no,reiser i dag ul i morgen på bursdagen min er veldi spent på om dem finn nån egg og hvorfor jeg har vert sååååå kvalm

Skrevet

Nå er det jammen ikke lenge til ul i morgen!

Er sååå spent, i natt fikk jeg ikke sove, låg bare og tenkte på morgendagen.

Er mye aktivitet der nede, så jeg satser på at alt er ok. Kjenner litt i korsrygen og. Noen andre som gjør det??

Ellers vil jeg ønske alle som skal på ul imorgen lykke til:)

klemm

Skrevet

lykke til til alle som skal på ul inorgen

min bursdag så det må være en lykkedag:) :)

kvalm og ondt i magen det presse på

godt tegn sier legen så vi får håpe det:)

Skrevet

hvordan går det med dere andre som ligger likt i løypa?

Skrevet

jo jeg var jo på ul på fredag. Hadde mange, men små eggposer. Har økt dosen til 250 ie nå i helgen, og skal på ny ul i morgen. Er veldig nervepirrende dette her altså....!!!!

Hvordan går det med deg snoopi80? skal du ha uttak i morgen?

Dere andre dag?

Skrevet

skal på ny ultra lyd o morgen hadde mange egg på freddag 20 stk.men nivået var litt for høgt på blodprøva,så i helga har ejg tatt 150 ie,så bli det spennende i morgen

Skrevet

melder meg på her jeg! attak i morgen, tirsdag, innsetting torsdag. Drar til trondheim i morgentidlig, ligger på pasiethotellet i to dager

Skrevet

nå har jeg endeli fått time til utakk på torsadfg og insettnig lørdag så det her blir noen spnende dager.

satt eggløsningsprøye i dag kl 22.00. så no gleder ejg meg bare på det neste dagen og krysser fingrene for meg å linnen

Skrevet

Heia! Jeg var på ul i dag, og endelig er eggene klare! Skal sette el-sprøyta nå kl 21, og uttak på fredag, innsett på mandag.

Håper virkelig at dette går godt:)

skal bli spennende å følge med hverandre nå:)

PS: Lykke til snoopi80 med uttak i morgen!

klem

Skrevet

hei giggle

lykke til;)bra at dine oxo er klare,gikk det greit med el sprøyta?

synst det var ondt.

gleder meg med litt gru til utttak kl 8 i morga tidli

Skrevet

ja det gikk fint med sprøyta. men jeg syntes det var litt vanskelig å få den gjennom huden, måtte skikkelig trykke inn..:)

Jeg merker ikke noe annerledes etter jeg satt denne.

Tenk nå er linnen mets sannsynlig ruger- Heldigrisen. Du har nå sikkert tatt ut egga. Dere er så heldige å være ferdige med det verste. Jeg kommer etter imorgen- skal bli herligt å bli ferdig.

Var uttaket noe vondt eller??

Blir spennende å høre fra linnen og!!!

Klem til dere:)

Skrevet

netopp komet hjem det var jævli ondt!

tatt ut 20 egg.alle på frys

pga at jeg nesten oversdtimulert og stor påkjennning på kroppen sliten.

så da skal jeg ringe i neste mens

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...