Gå til innhold

Har noen prøvd BabyWatcher?

~Vimsemor~

Anbefalte innlegg

Kom helt tilfeldig over noe som heter BabyWatcher; et lite ultralydapparat til hjemmebruk som gjør at du kan høre hjertelyden til fosteret. Se http://www.babywatcher.no/.

Først av alt - det bare helt utrolig hva som har skjedd på gravid/baby-fronten på 10 år! Det er så mye nytt, så masse informasjon og så mange meninger. Utrolig at det gikk bra før i tiden, igrunn .... :-)

Men det høres jo ganske flott ut - da kan man følge med på fosteret selv. På den annen side; det er kanskje litt hysterisk.

Noen som har prøvd og har erfaringer å dele?

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd dette, men det hørtes interessant ut synes jeg. Ihvertfall kjekt å ha de gangene man lurer på hvordan det står til der inne, og kanskje er bekymret.

Men man blir kanskje så avhengig av det?

Det virker veldig populært, så på nettsiden at det var utsolgt:-)

Er også kjemepinteressert i å høre evt. erfaringer!!

Jeg har baby-watcher og har hittil hatt veldig stor glede av den. Når jeg er usikker, når jeg syns det er lite liv eller når min lille 3 åring vil høre på lillebror bruker vi den til å høre et lite hjerte banke taktfast, og på displayet er det et lite hjerte som viser at vi hører på "riktig" hjerte.

Så jeg er superfornøyd og glad for at dette nå er tilgjengelig.

Det hører med til historeien at jeg i forrige svangerskap mistet i uke 23 så jeg er nok mer enn normalt nervøs i dette, og det var derfor jeg kjøpte den.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...