Gå til innhold

Da vill jeg si at


rolly

Anbefalte innlegg

nå skal jeg i gang med å prøve å få nr 3,mistet spiren min i januar å nå vill jeg prøve å få en til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vil jeg jeg ønske deg lykke til! Det er så herlig med disse små, jeg har lyst på en til - helst nå, sier hjertet mitt, men fornuften sier at jeg bør vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner faktisk raslingen i eggstokkene jeg nå... *misunnelig*

 

Lykke til og håper en ny spire klorer seg godt fast :)

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Jeg mener å huske at du skrev om det i januar og at du da fortalte at du har mistet tidligere også? Men jeg mener at du skrev at mannen din ikke ville ha flere? Har du klart å overtale ham? :o)

 

Jeg skal tenke på deg og håpe på at spiren din vil sitte denne gangen her! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carina ja mannen vill gjærne ha en til når jeg har forklart han at det blir kjekt med en til hehe,håper at jeg blir gravid da og at spiren sitter godt denne gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi vil også etterhvert prøve på nr tre. Hvor gamle er dine nå? mine er 2 1/2 og 8 mnd.

Lykke til. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, kjenner også at jeg begynner å bli klar for en til. Kanskje vente litt, men vil ikke vente så veldig lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julibaby

mine gutter er 10 år og minsten her er 8 mnd,så hvis vi skal ha en til så må det bli nå er 34 år så tia går fra meg.skal ut i jobb nå i april og da fullfører jeg utdannelsen min har 5 mnd igjen av praksisen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har klart å overtale mannen din! :o)

 

Men ikke si at 34 er for gammelt, da! Jeg er 32 1/2 og har bare fått ett barn enda. Vil ha minst en til, men kanskje enda en etter det... Og da må jeg nok være langt over 34 når jeg eventuelt får tredjemann... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...