rolly Skrevet 12. mars 2007 #1 Del Skrevet 12. mars 2007 nå skal jeg i gang med å prøve å få nr 3,mistet spiren min i januar å nå vill jeg prøve å få en til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 12. mars 2007 #2 Del Skrevet 12. mars 2007 Da vil jeg jeg ønske deg lykke til! Det er så herlig med disse små, jeg har lyst på en til - helst nå, sier hjertet mitt, men fornuften sier at jeg bør vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #3 Del Skrevet 12. mars 2007 Ønsker dere lykke til! Håper spiren vil sitte - har ikke mistet selv - men det må være tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 12. mars 2007 #4 Del Skrevet 12. mars 2007 Kjenner faktisk raslingen i eggstokkene jeg nå... *misunnelig* Lykke til og håper en ny spire klorer seg godt fast Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. mars 2007 #5 Del Skrevet 12. mars 2007 Lykke til! Jeg mener å huske at du skrev om det i januar og at du da fortalte at du har mistet tidligere også? Men jeg mener at du skrev at mannen din ikke ville ha flere? Har du klart å overtale ham? ) Jeg skal tenke på deg og håpe på at spiren din vil sitte denne gangen her! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 12. mars 2007 carina ja mannen vill gjærne ha en til når jeg har forklart han at det blir kjekt med en til hehe,håper at jeg blir gravid da og at spiren sitter godt denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #7 Del Skrevet 12. mars 2007 Lykke til, håper det går bra for dere denne gangen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Mamma** Skrevet 12. mars 2007 #8 Del Skrevet 12. mars 2007 Lykke til.. Har lyst på en til vi og ja, men må nok vente litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibaby2 Skrevet 12. mars 2007 #9 Del Skrevet 12. mars 2007 vi vil også etterhvert prøve på nr tre. Hvor gamle er dine nå? mine er 2 1/2 og 8 mnd. Lykke til. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Helena- Skrevet 12. mars 2007 #10 Del Skrevet 12. mars 2007 Lykke til, kjenner også at jeg begynner å bli klar for en til. Kanskje vente litt, men vil ikke vente så veldig lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleenex Skrevet 12. mars 2007 #11 Del Skrevet 12. mars 2007 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 13. mars 2007 julibaby mine gutter er 10 år og minsten her er 8 mnd,så hvis vi skal ha en til så må det bli nå er 34 år så tia går fra meg.skal ut i jobb nå i april og da fullfører jeg utdannelsen min har 5 mnd igjen av praksisen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 13. mars 2007 #13 Del Skrevet 13. mars 2007 Så flott at du har klart å overtale mannen din! ) Men ikke si at 34 er for gammelt, da! Jeg er 32 1/2 og har bare fått ett barn enda. Vil ha minst en til, men kanskje enda en etter det... Og da må jeg nok være langt over 34 når jeg eventuelt får tredjemann... :o/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 14. mars 2007 hehe carina neida 34 er ingen alder vel(phu)kan jo få barn i lang tid ennå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå