Gå til innhold

sliter litt igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å dele min erfaring med dere som kanskje går gjennom noe av det samme som jeg gjorde. jeg hadde ett helt fint svangerskap med null sykdom. var sykemeldt bare 50% de tre siste ukene. jeg fikk verdens herligste datter som nå snart er fire år. de vonde følelsene begynte ett par dager etter fødselen. jeg følte meg borte fra meg selv,var bare trist. tok det ikke opp med de på sykehuset, hadde lest at dette var helt vanlig litt etter kroppen hadde vært gjennom no så stort. følelsene fortsatte når jeg kom hjem, og gråten tok meg.hele tia.følte meg helt tom.jeg var sikker på at min datter trudde jeg ikke var glad i henne.jeg slapp henne ikke av syne, jeg gjorde alt med henne, far fikk ikke lov til mye.etter seks uker gikk jeg til legen.jeg turte ikke være alene med henne. jeg begynte da på zoloft, noe som begynte å virke etter to uker.alle de vonde følelsene forsvant litt etter litt, men jeg turte fortsatt ikke være alene med henne før hun var 4 mnd. da gikk det greit. det var helt jævlig, tanker som er helt feil dukker opp og man blir ret og slett gal i huet. dårlig samvittighet og hjelpløshet. det er veldig viktig å komme seg å få hjelp. jeg hadde en psykriatisk sykepleier hjemme hos meg en dag i uka og hadde også samtaler med bup. jeg snakka med familie hele tia og fikk tømt tankene, da ble det bedre. nå etter at det ble slutt med far til barnet for ett år sia, merker jeg igjen at noe er galt. og er igjen på antidepressiva. noen som har vært gjennom no lignende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...