mammarie Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 skrev nettopp et innlegg om sengekanter.. vet du om det finnes flere slike happyland-butikker i landet, og er det navnet på kjeden eller? er fra rogaland jeg.. syntes det hørtes veldig billig ut, så hadde vært gøy å sjekket det ut:)
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Happyland ligger kun på Svinesund.
gledeseg:) Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Hei, hei, her er jeg igjen, ja:) og det ligger bare på Svinesund, som søta... sier,dessverre:( men du kan jo gå inn på nettsidene deres kanskje, og se hva du finner der? happyland.se.. vet ikke om det går ann å få bestilt via post eller noe kanskje?? var et innmari godt tilbud, ja, for jaggu koster slikt pæng!!!! har utsatt og utsatt det fordi det er altfor dyrt, og trodde ikke mine egne øyne da jeg så prisen!!! Nå skal senga ordnes=)
mammarie Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2007 hm prøvde å finne hjemmesida, men uten hell? vet du adressen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå