Gå til innhold

Vondt nederst i symfysen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig verk, kjennes ut som jeg skal deles i to der...Hva i all verden er det tro?? Har bekkenløsning, har det noe med det å gjøre?

Andre som har det? Har og fått mer slimete utflod i de siste dagene, må bruke bind. Er enda ei stund til fødselen 9 april, men husker ikke fra sist, er jo snart 9 år siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei ....

tror kanskje det kan vere bekkenet ditt ja ....har også bekkenløsning og det er der jeg har slitt med smerter det gjør utrolig vondt og er skikkelig ubehagelig..kjennes nesten ut som noen driver og pirker med ett skrujern oppi der ,

jeg gikk til akupunktør og fikk tre nåler i symfysen ...var der bare en gang så forsvant det i noen uker ...men no mot slutten er det kommet tilbake ..men det anbefales på sterkeste

lykke til !

Skrevet

Akkurat slik er det ja!! Beskylte mannen min for og ha slått meg med en hammer der i natt, mens jeg sov:)

Skrevet

Heisann!

Vi har samme termindato;o) Sliter med det samme, så inni h.. vondt at jeg ikke klarer å gå innimellom. Det eneste som da hjelper er å legge seg ned, med en pute mellom beina( slilk at bekkenet er stabilt), eller å ha ispose på muskulaturen på innersiden av lårene. Det hjelper.

Smertene kommer og går, og er MYE verre dersom jeg har overanstrengt meg/ vasket/ støvsuget eller "vridd" på kroppen uten at beina har fulgt med.

Det er også blitt verre her nå, og kiropraktoren mente det kan ha sammenheng med at babyen har sklidd lenger ned i bekkenet, og derfor tynger mer/presser på..

Vi får trøste oss med at det bare er 28 dager igjen;o)

Skrevet

Ja da er det normalt da...heldigvis:) var på ridetrening med jenta mi idag, og da måtte jeg vente der til hun var ferdig. Var og gikk rundt på gården i en time, uten og finne meg en plass og sette meg!!! Møkk og regn overalt. Måtte ha hjelp inn i bilen etterpå, klarte bare og løfte beina 5 cm...fy fan!!

(klarte ikke å komme meg inn i bilen, mens hun var og red)

Heldigvis ikke lenge igjen, lykke til du og:))))

Skrevet

hva er symfysen? *flau*

Skrevet

Huff- føler virkelig med deg. Det må ha vært veldig tungt og vondt å gå rundt slik i en time. Stakkars.. skulle gitt deg en stol dersom jeg så deg;o)

Ikke lett når man har barn fra før, vi må jo stille opp for de også;o)

Hold meg oppdatert på når det skjer noe da, og om mine råd hjelper på smertene;o)

Skrevet

Takk for det:) Går bedre nå, men nå er man søvnløs!!! Er det ikke det ene, så er det det andre!!! Men man må bare ta det med godt humør, det går jo over.

Symfysen er skambenet, på godt, dårlig norsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...