Tenker på nr 4 Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Er det noen som har noen gode barselgave tips??? Ei venninne av meg fikk en gutt i natt, og jeg skal besøke de i morra(",) Gleder meg så til det... Men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe til den lille... Er så kjedelig å gi han klær( vi har byttet klær, for ho fikk jente sist og jeg gutt. og nå fikk ho gutt og jeg venter jente) Takker for alt av tips dere kan komme med(",)
en liten i magen Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Jeg kjøpte en kjempe stilig ramme som venninen min kunne ha bilde av babyen sin i, dette falt i veldig god smak: )
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har nettopp fått baby, og de beste barselgavene jeg fikk var faktisk stelleprodukter o.l.. Klær har man jo i overflod av, så hvorfor ikke heller gi noe man har bruk for?.. Fikk en stor gaveeske med stelleprodukter(salver,bleier,flasker, smokker osv).. Kjempekjekt.. Den andre tingen jeg også fikk som falt i smak hos meg, var noe til meg selv.. Fikk mye hudpleieprodukter som virkelig falt i smak.. Er litt deilig med en ''oppfriskning'' av seg selv etter en tung fødsel..
Tenker på nr 4 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2007 Takker for kjempe gode tips(",)
mayaya Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Pledd fra Røros Tweed. Koster 399 på Barnas Hus og varer "evig". Deilig og varmt, den lille kan ha det i vogna eller leke på det, eller... Og de er veldig pene :-)
Katta:o) Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 kjøp noe til den nybakte moren. Gavekort på klær eller hudpleie. Eller kanskje litt velværeprodukter. Det satte jeg stor pris på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå