Gå til innhold

tidlig UL...

bomper`n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok også tidlig UL i dette svangerskapet - uke 8 - på grunn av blødninger. Ble veldig glad når jeg så noe som lignet på et foster og hjertet som slo. Veldig deilig å få en bekreftelse så tidlig fordi jeg hadde mye blødninger og komplikasjoner i første svangerskapet.

Lykke til!!

Jeg tok UL etter 7 uker for noen dager siden. Var engstelig siden jeg ikke hadde graviditetssymptomer, men regnet likevel med at jeg ville få se et bankende hjerte. Men nei, det hadde sluttet å utvikle seg for en god stund siden, mente de. Jeg har fortsatt ikke hatt blødninger, og nå lurer legene på om det kan være svangerskap utenfor livmoren.

Ikke for å skremme, men det er jo ikke alltid det går bra. Og jeg er jo glad for at dette kom frem nå og ikke om noen uker.

Hei!

Synes ikke du er hysterisk. Jeg har hatt både oppturer og nedturer på tidlig UL, og uansett utfall, så er det godt å få en avklaring tidlig. Er det noe galt slipper du å gå med det over en lengre tid, og ser du et bankende hjerte kan du slippe å bekymre deg så mye og heller glede deg over barnet som vokser i magen :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...