Gå til innhold

tidlig UL...

bomper`n

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

mange av dere som har tatt tidlig ul? kunne tenke meg og gjøre det bare for og roe ned meg selv med at alt er i orden... er jeg "hysterisk"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg tok tidlig UL (i uke 6) fordi jeg hadde småblødninger og legen ville sjekke om alt var ok. Det var veldig betryggende; så et bittelite hjerte som banket, og slo meg veldig til ro.

Skrevet

Jeg tok også tidlig UL i dette svangerskapet - uke 8 - på grunn av blødninger. Ble veldig glad når jeg så noe som lignet på et foster og hjertet som slo. Veldig deilig å få en bekreftelse så tidlig fordi jeg hadde mye blødninger og komplikasjoner i første svangerskapet.

Lykke til!!

Skrevet

Jeg tok UL etter 7 uker for noen dager siden. Var engstelig siden jeg ikke hadde graviditetssymptomer, men regnet likevel med at jeg ville få se et bankende hjerte. Men nei, det hadde sluttet å utvikle seg for en god stund siden, mente de. Jeg har fortsatt ikke hatt blødninger, og nå lurer legene på om det kan være svangerskap utenfor livmoren.

Ikke for å skremme, men det er jo ikke alltid det går bra. Og jeg er jo glad for at dette kom frem nå og ikke om noen uker.

Skrevet

Jeg hadde tidlig ul i uke 6-7-8 og 10 pga blødninger, alt var heldighvis i skjønneste orden :)

Skrevet

Hei!

Synes ikke du er hysterisk. Jeg har hatt både oppturer og nedturer på tidlig UL, og uansett utfall, så er det godt å få en avklaring tidlig. Er det noe galt slipper du å gå med det over en lengre tid, og ser du et bankende hjerte kan du slippe å bekymre deg så mye og heller glede deg over barnet som vokser i magen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...