Gå til innhold

Om p-piller og migrene

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste tenkt en del på om p-pillene kanskje er grunnen til at jeg har så mye vondt i hodet og har litt migrene. Jeg har ikke tenkt så mye over det før, men nå når jeg har lest mye om p-piller og bivirkninger så har jeg lagt merke til at hodepine og migrene alltid nevnes som en av de vanligste bivirkningene. Da jeg var hos legen med hodet mitt så kom dette aldri opp som noen eventuell grunn så jeg tenkte aldri over det. Var og fikk utredning for hodepine for ca 2 år siden etter å ha hatt hodepine konstant i en uke. De konkulderte med mulig migrene og tensjonshodepine. Sendte med meg en resept på muskelavslappende og det var det.

Men nå har jeg jo vondt i hodet i gjennomsnitt 1 gang i uka, og det er vel ikke helt normalt?

Hmmm, skal se om jeg tør å legge dette fram for sambo... jeg har jo sagt at jeg ikke skal ta opp temaet før i mai...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8599288-om-p-piller-og-migrene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har MASSE vondt i hodet selv! Mer enn 1 gang i uka også.

Jeg har kommet frem til at det sikkert er pga pillene, så jeg er glad jeg slutter nå om noen uker! :o)

Du får si det litt diskre.. At det ikke handler om babymas, men om konstant vondt i hodet! DET må han skjønne ikke er deilig!

Tror du skal ta det opp med samboeren din,, du kan ikke gå rundt å ha vondt i hodet...Men har du sjekket B12 vitaminene og jernlagrene dine...Kan gi litt hodepine også...

Men er sikker mest sannsynlig p-pillene...

Ta snak med han og hør...=o)

Støtter deg jeg...

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...