jannie26 Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 lurer på kjønn vi venter nå i sapril. og om du ser når tid fødselen vil starte? og om alt går bra? termin 04.04.07. jeg er født i 1981
nattinatt Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hallo Eg føler jente på dere.6/7 april,får eg opp at fødselen starter.Får opp berre positivt om fødselen,og med den lille.Masse lykke til
jannie26 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 var til akkupunktur i dag, ikke noe hjelp i det da for og få det i gang?? har en del vondt i kveld men er vel bare falsk alarm det da hadde håpa det snart kune skjeddd noe...
nattinatt Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Har du hatt desse typiske tre vekene med mykje kynnere,de er veldig greie å gå etter,for det stemmer ganske godt med når den lille kjem.Eg får ikkje opp at det skje r noko no,men eg kan jo ta feil!!Lykke til,uansett så har du snart eit lite nurk i hendene
jannie26 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2007 veldig spennende og høre hva dere sier ser du noe annet rundt forholdet til meg og samboer,evt flere barn??? spent på hva som skjer er ikke lenge til alt er overstått uansett. tuusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå