Gå til innhold

Hva har dere i vognen og hva bytter dere til?


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har vi Ticket to Heaven dunpose, men hva bytter dere til når det blir varmere i været?

Dynen som vi brukte i sommer blir for liten, og den passet jo best til bagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme. Har litt lyst å kjøpe en fleecepose - hvis du har sett de på Alexi? Noe lignende det. Det fulgte med en vår-/høstpose til vognen og den har jeg brukt også med et ullteppe oppi når det har vært 10 grader, men da har hun jo hatt på seg full påkledning i tillegg.

 

Hvis ikke så har jeg snust litt på en annen pose, men det står jo selvfølgelig helt stille hva merke det er da... ett ganske nytt merke på det norske markedet tror jeg - kjøpte et slikt sitteinnlegg til sportsvogndelen i samme merke... *tenke tenke kommer ikke på hva det heter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg nylig tatt ut posen (saueull)

så nå sitter hun på saueskinn i fleeze dress og lue og fleeze tøffler =)

og hun er god og varm når vi kommer hjem fra dagsturen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Dette har jeg også begynt å lure litt på....

 

Jeg bruker bagen fortsatt, og oppi den har jeg Voksi-posen. Testet med å sette på sportsvogn-delen og da fant jeg jo ut at Voksi-posen ikke er så kjekk. For han har jo en sånn stropp som går opp mellom beina, og den kan jeg jo ikke ta vekk, for da sklir han ned... Så jeg tror jeg kommer til å bruke bagen en måned eller to til. Så kan jeg heller gå rett over til å ha ham sittende med yttertøy i sportsvogn-delen og med ett pledd over seg bare... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrids mormor har nettopp strikket ferdig en kjørepose i ull, så den skaljeg bytte itl i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dunpose i vogna nå, men har også en tynnere teutoniapose som jeg har arvet. Også lammeskinnet må vel nedi..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lammeskinnet i bunn, Ørjan med fleecedress og vogndyna over. Og trekket på vogna over der igjen. Er det ekstra kaldt så tar jeg et fleecepledd over han også. Er så god og varm atte :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...