Gå til innhold

Nå klarer jeg snart ikke vente lengre:)

Anbefalte innlegg

År så utrolig baby syk, men går alt etter planen er det en bebis her om ca 1 år... Gud hvor jeg gleder meg:) Bare tenker på baby... Er til og med litt sånn at jeg har sånne tanker som dette på jobben, samma hva som skjer til høsten, om jeg fortsetter som ped leder eller går tilbake til spes. ped stilling, samma hvem jeg skal jobbe på avdeling med og samma om det er fast stilling eller et nytt vikariat, jeg skal jo bli GRAVID.... Tenker om jeg ikke har noen jobb å komme tilbake til så får jeg vel bare en ny... Det ordner seg...

Men har det noe å si for utbetaling av fødselspenger om man er fast ansatt eller ikke?

Jeg tenker sånn på navn og alt babyutstyret om dagen, at jeg blir helt ør i hodet...

Fortsetter under...

Hehe.. Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver! Jeg tenker det hele veien - hvis noen på jobben el. noe prater om ting som er ett år eller så frem i tid, så detter tanken inn i hodet på meg med det samme; og det man i utgangspunktet snakket om blir med ett så totalt betydningsløst; for på den tiden er jeg kanskje mamma? :) Er helt sykt..men er umulig å styre det! Nå har jeg fire piller igjen på brettet mitt. GLEDER MEG!

Misunner deg skikkelig:) Kan ikke begynne å prøve nå for da risikerer jeg at jeg kanskje ikke får ny kontrakt, selv om jeg vet jo at jeg får det, må liksom bare være på den trygge siden.... Fikk en komentar på jobben i dag, da jeg satt med en av de minste på fanget... "hva er det egentlig du venter på?" Hadde bare så lyst til å svare - venter på at det skal bli juni vel....

Tenk om du er så heldig at det klaffer på første forsøk... Da er du mamma i Januar:)

Hvor i Oslo bor du?

Jeg skjønner godt at du venter til du er helt på den sikre siden - tenk så godt å kunne begynne prøvingen 100% sikker på at du har det jobbmessige på plass :)

Det er absolutt helt sykt å tenke på at vi kan få en liten en i januar dersom vi treffer blink på første! Sjansen for det er vel ikke så kjempediger men den er der, og det er nok til å få meg til å ligge våken til langt på natt.. Ligger og tenker; "tenk hvis", og "hva hvis" og "dersom" i hytt og pine, og blir helt surrete i hodet av det!

Vi bor ganske så mitt i sentrum. Ved Holbergsplass omtrentlig.. Dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...