Gå til innhold

Flaut- GU


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Aldri tatt GU før. Hvordan foregår det på 1. KOntroll?

Kler man seg helt naken eller får man en trøye?

Helt grønn på dette og gruer meg. Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du?? Spør bare for det er ting og tang man bør få sjekket regelmessig etter man er kommet i tenårene.. F.eks celledeling +++

du har jo klær på overkroppen men må nok være naken nedentil. Bruker å få en håndduk du kan "holde litt foran" for ikke å være SÅ naken..

men dette er ikke noe å grue seg til, gjør ikke vondt og dette er noe en gynekolog gjør 20 ganger daglig...

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du tar av deg buksa og setter deg i stolen med bare genser på. hvis du synes det er litt ekkelt annbefaler jeg deg å gå med kjole eller noe den dagen du skal dit, så får du liksom gjemt deg litt mere enn med en genser.

derimot ville ikke min helsesøster at jeg skulle ta gu på første kontrollen. hun sa det var noe nytt de hadde begynt med å heller ta det etter graviditeten siden det ikke var helt bra. legen min sa de ikke gjorde det før i uke 12, fordi mange som har en sa annklager gu for at de aborterte. så det er fortsatt litt forskjellige meninger der ute.

jeg skal på en innvendig ul i uke 12 så jeg har hvertfall sluppet unna både hos legen og på helsestasjonen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar bare av seg nedentil,topp og genser beholder man på.

Ta på deg en lang genser eller et skjørt som du kan dra opp rett før du setter deg i gyn-stolen,om du syns det ukomfortabelt...

 

Og husk: Det er like vanlig med en GU,som å ta en halsprøve for legen din;-)

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...