Gå til innhold

Siste på ultralyd??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått UL-time på sykehuset 4 april, så sist er du ikke:) Kjedelig å vente altså, vi er sååå spente selv om vi har vært på en UL (på privat klinikk) tidligere! Det er ubeskrivelig herlig å se ansiktet og øynene til sambo bare lyse opp, samt at det er stas for deg som blivende mor å det det lille gullet deres:)

Hei..

Jeg fikk time til ordinær UL 5. mars. Da lå nurket som en reke, så jeg har fått ny time 26. mars. Det ville fortsatt være innenfor tiden for ordinær ul, så de skal ta mål og evt. komme tilbake til ny termin dersom de finner det nødvendig.

Den 5. mars målte de "løse deler" som de sa. Lår, legg, hode, armer. Og alle disse målene til sammen ga dem samme termin som mens-termin. Så ul den 26. mars er nok bare for å få bekreftet målingene dems den 5. mars.

Men det er lenge til synes jeg... Gleder meg til å se nurket igjen..

Til dere som ikke har vært på ul ennå. Det er en fantastisk følelse å se nurket sprelle der inni magen.. Selv pappa'n kommer til å bli rørt langt inn i sjelen..

Takk for svar. Godt og høyre at det ikkje er berre meg:)

Var på innvendig ultralyd i veke 11-12, og såg at hjertet slo. Har og fått høyre hjertelyden for første gong i dag. Det var deilig. Gleder meg kjempemasse til den ordinære ultralyden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...