Gå til innhold

Tysk nettbutikk som selger tfk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om? og som har erfaring med forhandleren? med tanke på reklamasjon o.l. Hvor lang leveringstid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.babyjungle.nl (nederlandsk) er kjempeproffe, seriøse og flotte med tanke på reklamasjon og sånn..! :-)

Skrevet

mm,er helst de jeg vil handle av. men de får jo ikke inn navy før i slutten av mai..... men kan jo ta en annen farge.....

Skrevet

Hva med å kjøpe den i Norge?? Er det uaktuelt.... Da har du fra 2 til 5år reklamasjonsrett(litt avhengig av hva du reklamerer på)

Skrevet

www.mypram.de selger vogner, jeg bestilte fra de, men siden de for tiden hadde 8-10 uker levering måtte jeg kansellere ordren. Men de var veldig greie og forståelsesfulle, og har nå sendt pengene mine i retur. De pleier være kjappe på å svare på mail og. tror de er grei så sant du bare husker bestille i god tid :o)

Lykke til :o)

Skrevet

Har litt lyst å handle på babyjungle eller andre billige (Easywalker eller TFK), men er litt usikker på moms osv. Må vi betale 25% moms? Då blir det vel ikkje billigare enn i Norge?

Skrevet

Hei Musi..

Jeg sjekket pris her i Bergen på samme utstyr som jeg nå skal bestille fra Babyjungle... og her koster alt litt over 8200,-, og med å bestille det samme fra Babyjungle og med moms så kommer det på ca 6000,- Så jeg sparer ihvertfall på å gjøre det.

Og da kjøper jeg vogn, hardbag, 2 regntrekk ( ett til bag og ett til sittedel ) og adaptere til maxi cosi..

Jeg skal da ha TFK Joggster Twist :o) Mange farger er de tom for på lager så tips er å sjekke ut hva du vil ha og bestille om du har tid å vente.. jeg rekker akkurat å få vognen før termin nå.... Lykke til ;o) Håper du ble litt klokere ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...