Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Noen som vet om? og som har erfaring med forhandleren? med tanke på reklamasjon o.l. Hvor lang leveringstid?
mammmamia ** Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 www.babyjungle.nl (nederlandsk) er kjempeproffe, seriøse og flotte med tanke på reklamasjon og sånn..! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 mm,er helst de jeg vil handle av. men de får jo ikke inn navy før i slutten av mai..... men kan jo ta en annen farge.....
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Hva med å kjøpe den i Norge?? Er det uaktuelt.... Da har du fra 2 til 5år reklamasjonsrett(litt avhengig av hva du reklamerer på)
Strålende Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 www.mypram.de selger vogner, jeg bestilte fra de, men siden de for tiden hadde 8-10 uker levering måtte jeg kansellere ordren. Men de var veldig greie og forståelsesfulle, og har nå sendt pengene mine i retur. De pleier være kjappe på å svare på mail og. tror de er grei så sant du bare husker bestille i god tid ) Lykke til )
mumsi tobarnsmor Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Har litt lyst å handle på babyjungle eller andre billige (Easywalker eller TFK), men er litt usikker på moms osv. Må vi betale 25% moms? Då blir det vel ikkje billigare enn i Norge?
Strålende Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Hei Musi.. Jeg sjekket pris her i Bergen på samme utstyr som jeg nå skal bestille fra Babyjungle... og her koster alt litt over 8200,-, og med å bestille det samme fra Babyjungle og med moms så kommer det på ca 6000,- Så jeg sparer ihvertfall på å gjøre det. Og da kjøper jeg vogn, hardbag, 2 regntrekk ( ett til bag og ett til sittedel ) og adaptere til maxi cosi.. Jeg skal da ha TFK Joggster Twist ) Mange farger er de tom for på lager så tips er å sjekke ut hva du vil ha og bestille om du har tid å vente.. jeg rekker akkurat å få vognen før termin nå.... Lykke til ;o) Håper du ble litt klokere ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå