Gå til innhold

Test deg selv - klager du for mye?


-carina-

Anbefalte innlegg

Er bussjåføren en idiot, været dritt og jobben det mest tarvelige du kan tenke deg? Syter du i så fall til alle rundt deg, eller holder du det for deg selv? Ta testen og finn ut om du er en klagesanger.

 

Klaging er et forsvar som gjør at vi ikke får tenkt over hva som egentlig plager oss. Hvor sutrete og klagete er du? Lar du andres megafadeser passere i stillhet, skjeller du ut folk på grunn av detaljer eller sier du fra når det er viktig, men holder tyst når småting irriterer deg?

 

Ta testen og finn og om du klager mer enn du og omgivelsene har godt av.

 

http://na-prod.tv2.no/testorama/?id=35672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes at det gikk bra!

 

 

Du...

klager når det trengs

 

Du klager når det trengs, men lar ikke småting gå innpå deg. Det kan virke som du har god kontakt med din egen irritasjon og ikke lar det som plager deg gå utover andres ører. Været kan man ikke gjøre noe med, og det vet du. Uansett kommer det sjelden noe vondt ut av å tenke gjennom klagevanene sine, så sett deg gjerne ned og finn ut om det er noen områder du klager mer eller mindre enn i andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke så dårlig...

Jeg sitter på så dårlig internett-linje. Får vente med å teste meg til jeg kommer hjem til en kjappere linje! :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi:-) Hadde akkurat tenkt å skrive som Hoppetussa: Jeg trenger ikke å ta testen, jeg vet jeg klager for mye :-) Og så hadde jeg tenkt å komme med et oppfølgingspørsmål: Var den myntet på meg? :-P hahahaha:-)

 

*skal ta testen da etterhvert* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok at mannen min ville svare at jeg klager for mye... Men jeg tror at andre folk ville påstå at jeg ikke klager så mye. (Tror jeg da!) :o) Burde vel ta denne testen og finne ut hvordan jeg egentlig er! (Og om den skulle vise at jeg ikke klager stort så kan jeg printe den ut og slå den i bordet til mannen min!) :oD

(Men hva jeg skal gjøre dersom den viser at jeg klager mye, vet jeg ikke helt!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...