dolsi Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Er gravid !! Endelig vår tur!!!! Venter vårt 3. barn!!!!!! Dette er helt rått!!! Har nesten ikke hatt sex i det hele tatt denne perioden! Baby syøv til dere alle !******''*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
♥ msBehavin ♥ Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Gratulerer kjempemasse.. Og takk for babystøv! Lykke til!!!
Life is a gift Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Suger til meg babystøv!!! Testet du nå i kveld? Har du samlet mye på urinet da?? Har så lyst å teste i kveld egentlig....
dolsi Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2007 Takker! Ja jeg testet i 19 tiden og da var det ca en time siden sist jeg tisset.Pempet drikke for å klare å tisse. Fikk et klart kryss med en gang med CB test. Er helt skjelven! er ca 4 dager over ikm. Når har du ikm?
prusiluscan Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 gratulerer,kjempe gøy at her er mange som blir gravid.Gir ekstra håp for oss som enda prøver.Har du testet deg før i denne perioden?
dolsi Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2007 Nei jeg har ikke testet før i dag. Har ikke turt..... jeg har skrevet et innlegg litt lengre ned Lykke til!!!!
mirceling Skrevet 12. mars 2007 #12 Skrevet 12. mars 2007 Gratulerer kjempe masse. testet i dag jeg også, ÅÅÅ jeg er også gravid. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå