Gå til innhold

OK, nå trenger jeg virkelig deres hjelp. samme som bli gravid


Prinsesse Sophia

Anbefalte innlegg

Merkelig dette.

 

Jeg skal ha mensen på onsdag eller torsdag.

Tok men test i dag tidlig he he ja utolmodig,

Ved første øyekast ser den helt negativ ut, men hvis jeg ser nøye på den ser jeg en svak og da mener jeg svak skyggestrek.

Hva kan dette være?

Hadde en SA i desember etter 14 pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vanskelig å si. Det beste er å kjøpe en digital en etter min mening, De er mest troverdige.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strek er en strek mener nå jeg da.

Jeg hadde neagtiv test dagen etter IKM, kjempesvak 5 dager etter IKM og supersterk 8 dager etter IKM.

Lykke til! Jeg tror du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det på samme måte som Aurora:-).

Vil bare legge til at om du tester med digital så trenger den dobbel så mye hcg enn de vanlige for å slå ut;-)

 

Lykke til!!!!

 

(sies vel at en strek er en strek ja:-)...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digital er best!!!!! da er det ingen tvil! jeg har pint meg selv med å se etter skyggestreker utallige ganger, stoler kun på digital jeg :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Tusen takk for mange nyttige svar.

Må kanskje kjøpe meg en digital test:)

 

Bare lurer på en ting til, denne skygge streken jeg tror jeg ser er det noe jeg kan se pga den aktivering stripen som ligger bak. Eller er det sån at den ikke skal synes uansett??

 

Tusen takk dere. Håper jeg kommer inn til dere igjen snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var det samme til meg, spg en skyggestrek, men tror det bare var den aktiveringsstreken som er der! mener nå det ihvertfall! har ikke tatt flere tester.. tørr ikke!!!!!!!!!! :P hehe!.. så jeg venter litt til jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at jeg har ustabile sykluser, så jeg må ta en test iblandt for å sjekke.. hadde blødninger hver dag siden august, men har ikke blødd noe som helst på nesten 2 uker nå! ;) tok en test, men den såg ganske så negativ ut, så på den litt etterpå og da såg jeg den streken, mener det er den aktiveringsstreken så har ikke helt det store håpet:P men har så vondt i hodet!! hatt det i 3-4 dager nå.. jevn hodepine hele dagen! kan hende det er fordi jeg har problemer med å få til å sovne, har fått litt søvnproblemer i det siste! sjøl om jeg står opp tili!.. så har jeg veldig mye slim, ikke el slim, men store klomper nesten! så jeg venter og ser heller om jeg begynner å få mensen igjen, er rett og slett for feig til å ta en ny test:P blir bare så skuffa:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...