Gå til innhold

Til utlandet for å velge kjønn..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg, Doffine..

Var et par som jeg leste om, som brukte dette for å få en gutt, fordi pappa'n ikke ville ha en jente.. Det er jo egentlig ganske sykt spør du meg.. Hva skulle han gjort om han fikk en jente liksom?

Mener nå også at et barn er et barn uansett kjønn..

Er egentlig ganske utrolig at man kan få velge dette.. Viser for en overfladisk verden vi lever i, men men.. :)

Ønsker meg beibis jeg, uansett kjønn.. =)

Jeg klarer ikke se noen som helst fornuftig grunn i det hele tatt til å velge kjønn v/kunstig befruktning (med unntak av de som har arvelige genetiske feil som feks enten bare jente- eller guttebarn vil bli skadet av). Syns absolutt man burde oppfylle spesielle krav for å få "lov" til å velge kjønn - barn er barn og burde være velkommen uansett om de er gutter eller jenter.

Annonse

Det er jo litt morsomt da, vi som jobber for aa faa barn, blir jo lettere matte av at noen skal VELGE kjoenn. Men det er ikke godt aa si hva motivajonen er, kan vaere saa mangt....men langt utenfor min forstaaelse, det skal sies.

I vaar familie, paa morssiden er det mye jenter. Selv var de 5 jenter og en gutt og vi soeskenbarn er 75% jenter og 25% gutter. Noen familier har fveldig mange og jenter, men tror ikke femtekvinne foeler seg lite velkommen av den grunn, hehe...

Jeg er veldig innstilt paa aa faa jenter, av denne grunn, og synes det er bare kos dersom det skjer.

Paa farssiden er det ogsaa noe overvekt av jenter, men hvem vet.... Vi har begge soesken av motsatt kjoenn, saa her kan alt skje, bare det SKJER snart da....hehe!!

Hei.Synes dette er interesant jeg:)

Hva synes du selv?

Kjenner noen som har valgt kjønnet på barnet sitt.De hadde 3 barn av det samme kjønn,og ønsket seg så inderlig et barn av det motsatte kjønn.Dette ønsket var så stort at det gikk utover helsa til kvinnen det gjalt.Hun fikk psykiske problemer og hadde det ikke greit.

Nå har hun 4 barn og er frisk og lykkelig:)

I slike tilfeller synes jeg det er helt ok å velge kjønn.

Jeg synes det er feil i slike tilfeller også, jeg.

Hun burde heller fått hjelp fra en psykolog til å innse at å få det ene kjønnet fremfor det andre ikke var det store målet i livet.

Dersom man får barn for å få et bestemt kjønn så må man heller få hjelp til å innse at dette bestemte kjønnet er feil grunnlag å få barn på.

Det må jo være noe hun tror det kjønnet kan oppfylle av ønsker/behov som det andre kjønnet ikke kan, og det er for mye å kreve av et stakkars ufødt barn. Enn når det går opp for henne at ei jente/en gutt ikke var det som skulle til for å gjøre henne lykkelig!

Nei, rosa tårer, er enig i at venninda di burde få hjelp, men ikke til å velge kjønn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...