Gå til innhold

Majaminpiraja!


Vildes Mamma

Anbefalte innlegg

Ser at du nylig har vært på Kanariøyene. Skal dit neste uke. Hva slags klær trenger man til bebisen? Noe annet som er lurt å ta med? Det er vel lett å finne bleier, barnemat ol?? Kjempetakknemlig for noen råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Nå så jeg den:-)

 

Maja hadde for det meste bare på seg kortarmet body på dagtid. På kvelden var det nok med body og strømpebukse og kjole/skjørt. Bleiene er siiiinsykt dyre, vi betalte 14 euro for 14 bleier = 8 nok pr. bleie! Pampers vi bruker da, det var billigere bleier, men de synes jeg var ekle i bruk... Maja likte middagsglassene utrolig godt! Det var løk i de, så det ga tydeligvis mersmak - for hun har aldri spist så mye! Det var av merket Hero. Vi fant også nestle, hipp og et annet merke som jeg ikke er sikker på hva heter (beach hut? nei, skal ikke si sikkert!)

 

Om natten hadde hun på seg en tynn pysjamas. Vi hadde ikke aircondition - sov med døren på gløtt.

 

Jeg hadde tatt med en del joggedresser - måtte jo være beredt for all slags vær, men det var det ikke behov for hos oss. Hadde også med noen tynne langarma gensere som var greie å ha.

 

Ellers... Noen tepper til å ha ved bassenget så hun kan ligge på. Vi hadde med ett teppe og en stor håndduk og hun brukte begge å ligge på.

 

Kos dere! Vi har hatt det kjempekjekt! Angrer ikke på at vi dro - selv om jeg var litt engstelig på forhånd (men det er bare slik jeg er:-) )

 

Spør hvis du lurer på noe mer da! :-)

 

(Hvor skal dere forresten? Vi var i Puerto Rico)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all informasjonen, kommer godt med når jeg skal til å pakke. Vi skal til Puerto de la cruz på Tenerife, gleder meg enormt, men som du sier man blir litt stresset på forhånd ja, men vet det blir bra når vi først kommer dit. Skrekk og gru for en bleipris, kanskje vi får ta med litt, men tar mye plass da.........får tenke litt på det..... Var maten grei i pris??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnematen du tenker på? Ja, den var mer lik våres priser - ikke så stort avvik iallefall. Heinz kostet litt mer, for mindre mat - men den Hero som jeg nevnte og hipp og nestle var omtrent som norske priser.

 

Nå er jeg litt opptatt av vår mat også jeg da :-) Gode porsjoner - og grei pris, men det blir allikevel dyrt å spise på resturant i 2 uker. Vi sprakk budsjettet våres iallefall! :-(

 

Kom på en ting til - Maja fikk nesespray ca. 10 minutter før takeoff og landing og det gikk kjempefint! (Takk til tre små:-) for rådet!) Hun drakk vann av koppen sin også da. Heldigvis ingen dotter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...