Gå til innhold

OK, nå trenger jeg virkelig deres hjelp

Anbefalte innlegg

Merkelig dette.

Jeg skal ha mensen på onsdag eller torsdag.

Tok men test i dag tidlig he he ja utolmodig,

Ved første øyekast ser den helt negativ ut, men hvis jeg ser nøye på den ser jeg en svak og da mener jeg svak skyggestrek.

Hva kan dette være?

Hadde en SA i desember etter 14 pp

Fortsetter under...

Dette høres veldig spennende ut! Tør ikke helt synse, men har du flust av tester så kan du jo ta en i morgen tidlig? Hvis du ikke er så tålmodig at du venter til onsdag morgen... (Hadde garantert ikke jeg gjort med en svak skyggestrek. ; ) )

Ønsker deg virkelig lykke til, etter SA og så lang prøving burde det bli din tur. : )

hmmm, vel en strek er en strek da!! :D

men merkelig nok tester noen positivt i noen dager, men så forsvinner streken etter en stund.. er ikke så greit å vite helt sikkert, men du kan jo vente en stund/noen dager og teste på nytt..

håper på det beste da.. klem

Tusen takk, når man har prøvd lenge er jeg redd jeg har begynnt å innbille meg ting. Ser jeg streken eller vil jeg bare se streken. ha ha

Men jeg ser en skyggestrek. Men kanskje jeg ser den fordi det må være en strek under når man kjøper disse testene. Nå ble jeg jo litt spent da.

Ikke får å ødelegge forventningene men jeg har fått slike skyggestreker et par ganger uten at jeg har vært gravid, tror man skal se etter om det er farge på streken, så hvis det er det på skyggestreken din da tror jeg en strek er en strek og at du er gravid:) Det er jo litt tidlig å teste også så det kan jo absolutt være noe... lykke til :=)

Annonse

Hei.

Tusen takk for mange nyttige svar.

Bare lurer på en ting til, denne skygge streken jeg tror jeg ser er det noe jeg kan se pga den aktivering stripen som ligger bak. Eller er det sån at den ikke skal synes uansett??

Tusen takk dere. Håper jeg kommer inn til dere igjen snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...