Gå til innhold

Stakkars frøkna... 3 mnd vaksine


Gjest

Anbefalte innlegg

Of i dag fikk frøkna 3mnd vaksinene. En i hvert lår. Hun satte de øya i pappaen sin i det de stakk henne. Skikkelig lei seg blikk, og sånn "hvorfor gjør dere dette med meg"? Var grusomt syns jeg... men det gikk fint, og hun har ikke hatt feber foreløpig hvertfall.. of, skal ikke ha vondt de søte små.. :)

 

Var litt vittig i dag, for de andre babyene var oppe på armene når de lå magen. Kjempeaktive, og min lille frøken som er født for tidlig lå bare å kikka dumt på de.. hehe.. men trøsten var at ei som var født en dag etter Live, to uker på overtid, var faktisk ikke lenger enn Live.! ;) Løftet hodet og rullet fra mage til rygg, smilte og gurglet.. men løftet ikke hele overkroppen hun heller.

 

I dag var snuppa 5 kg, 54 cm og 38 cm rundt hodet. Ved fødsel var hun 1943 gram, 43 cm lang og 30,6 rundt hodet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er Live nesten like stor som Sigrid som er født til termin. Iallefall på 3-månedersen. Sigrid var 5100 gram og 56/57 cm. Hu er lita, men følger kurven sin bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så moro å høre! ;) Jenta har matvett hvertfall, spiser så fort hun får sjans. Tida går så gort :( Husker ikke når Sigrid er født, men det er ikke så lenge før Live? Du hadde termin rundt den 10, eller husker jeg helt feil fra BIM dagene nå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 10. desember og hun kom 5.:) Hun er en liten baby altså, men siden Live kom 7(?) uker for tidlig så har hun jo tatt igjen Sigrid kjempegodt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker og 4 dager.. hehe... 32+3 :-)

Ja da er solskinnsbolla mi rett hakk i hæl ;) Koselig med små babyer og da, har "baby" lenge vi da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...