Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 kom hjem fra sykehuset i stad.. var på sjekk, hatt vonde kynnere en stund.. ingen rier, men 1 cm åpning... noen som har erfarin med hvor lenge man kan gå med 1 cm??
ninsoer Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 d varierer veldigt.. noen kan desverre gå nesten en mnd med 1 cm åpning..
*Mi tesorito* Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Jeg hadde 1cm og middels myk for 1,5 uke siden. I dag ca 2 cm og mykere... Føler ikke at babyen har tenkt seg ut med det første heller, er 3 dager over termin, så det kan tydeligvis ta tid...
smillamilla Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 jeg har hatt 2 cm og vært veldig moden i over 2 uker.. er førstegangs og.. jordmora trodde den skulle komme før, men her sitter jeg enda! 6 dager igjen..
27år nr.4 Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Jeg er 3. gangsfödende. For snart 3 uker siden så var jeg åpen 2 cm. nå har jeg värt åpen 4 cm i 4 dager. Så det virker som om det kan ta tid. Jeg har termin i dag.
misyme Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Hei, Jeg födte den 3 mars, og min siste sjekk var ei uke för dette. Da hadde jeg 1 cm aapning. Vonde kynnere hadde jeg hatt de siste ukene ogsaa .. og de ble bare kraftigere for hver dag. Smaa rier ogsaa av og til. Men jeg fikk beskjed om at det kunne gaa en dag som ei uke! Jeg var "ganske" aktiv de siste ukene for aa se om det gjorde noe, men idag vet jeg ikke det, selv om jeg födt 53minutter för terminen Lykke til videre .. og gled deg
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 Jeg hadde hatt rier i 6 timer når jeg syntes det var på tide å dra til sykehuset, da var de 5 min mellom hver. Etter å ha tilbrakt 8 t der, skulle jordmor sjekke åpningen og da var det fremdeles 1 cm! Men så begynte det sakte men sikkert å skje ting.Jeg hadde aldri hørt om det før, og ble såå skuffet.Tydeligvis kan dette variere sterkt.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 uff...håper det ikke tar så lang tid.. er ved termin, så 4 uker kan jeg utelukke:)har fått besked om at det kan gå 2 timer, 2 døgn,hvem vet.. venter nr 3,jm sa også at det tar litt lengre tid før ting kommer ordentlig i gang når man er flergangsfødende... så jeg får smøre meg med tålmodighet.... takk for alle svar.. lykke til videre alle sammen...
aprilbaby2007 Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Jeg hadde 1 -2 cm åpning og myk for en uke siden og det har ikke skjedd noe enda, tror ikke det skjer noe med det første, føles ikke slik. Har vonde kynnere, men det er det hele
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 Jeg gikk med 2 cm åpning i iallefall en uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå