Gå til innhold

Dårlige dager......

Anbefalte innlegg

Æsj! Er i virkelig svart humør for tiden.......

Savner det å være gravid, kjenne de små sparkene... er så utrolig lite motivert for jobb - skulle jo ikke vært der nå hvis bare alt hadde gått bra! Da hadde jeg vært hjemme med ei lita jente nå......

Æsj - og dobbelt æsj.......... Det eneste jeg vil er å bli gravid igjen!

Føler at denne måneden er helt bortkasta som prøve måned....

Hadde el for ei uke siden, men mannen jobba sent både el dag og dagen etter, og jeg var sovnet før han kom hjem... La inn flere "aksjer" forrige helg, men har som sagt, ikke troen på at det var nok.

Nei, ikke gøy å gå rundt som en furie mot alt og alle.

Hvordan klarer dere å holde motet oppe jenter?? Noen gode råd??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8596851-d%C3%A5rlige-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svart humør her også!

Jeg får det hver gang jeg har el og vi ikke får gjort det ofte nok! Denne pp hadde jeg "nesten" positiv el-test nå på torsdag, så hadde jeg ikke flere tester igjen, så jeg fikk ikke vite når den ble helt positiv. Vi rullet oss rundt fredag og resten av helgen har det ikke passet. Våknet med verdens svarteste humør i går, og det var ikke så veldig mye bedre i dag. Men nå om ettermiddagen har kommet seg. Men jeg er sur, for vi har ikke gjort vårt ytterste for å få det til... Har ikke tid til dette tullet her, jeg vil bli gravid igjen! NÅ!!!

Når i tillegg en venninne nettopp fortalte at hun er gravid, holdt jeg på å spy. Vi skulle hatt en i september, en i mars, og en i august... Hun seiler opp med svangerskapet som den største selvfølge (det skal hun jo også). Jeg gleder meg med dem, men det er også fryktelig sårt at livet er så urettferdig...

Har desverre ingen gode råd, kan bare si jeg føler med deg! =/

Noen dager er vanskelige å komme seg gjennom!

Godt å høre at det ikke bare er meg, som sliter med dårlig humør....

Det blir liksom ikke bedre av at alle forventer at jeg skal være over den siste aborten nå....at terminen kom uten at jeg var gravid igjen... eller at min søster annonserte sin graviditet..... ( gleder meg til å bli tante igjen altså, ikke misforstå... skulle bare så inderlig vært der selv nå!!)

Vel, er trøst å vite at jeg ikke er alene om slike tanker - føler meg ikke såååå unormal da.

Du har helt rett, Noen dager ER vanskelige å komme igjennom!

Men, det blir litt lettere med støtte fra dere her inne.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...