Gå til innhold

Gjett hvem som ruger på 2 egg!! *stort glis*

Anbefalte innlegg

Jeg fikk dommen i dag. Fryseegget var delt seg til 8 og det andre egget som det ble gjort icsi på i naturlig syklus var og delt seg til 4! Jeg har begge to i magen nå, og de får ikke komme ut før til jul!

Jeg er så glad! Hadde ikke regnet med at jeg skulle få begge! Tenk - to ut av to!!

Fortsetter under...

Annonse

Så herlig!!!

Mange lykkeønskninger fra oss!!!

Hiver inn litt babystøv også ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Klem fra

Et kjempestort GISP fra meg når jeg leste disse gode, gode nyhetene! WOW, så kjempespennende dette skal bli. :o) Og nå har du dobbel sjangse for å lykkes, Snooopi. Denne gangen må og skal det bli deres tur!

Hilsen en som er veldig glad på dine vegne

ooops! Jeg ville jo skrive litt mer...

Ville jo fortelle at jeg var på jobb før innsetting og rett tilbake på jobb etterpå. Jeg har ikke fått andre medisiner enn eggløsningssprøyta. Nå skal jeg ta østradiol 2 ganger pr dag + en crinone. Jeg har og funnet frem babyklister. Denne gangen har jeg ikke gått til akupunktur. Kanskje fordi jeg ikke trodde på dette forsøket? Føler jeg er veldig avslappet med det, selv om det er en stor overraskelse at jeg fikk begge eggene!

Takk for babystøv, Paddelora!

Det er vår i København i dag, 17 varmegrader og strålende sol. En perfekt dag å bli gravid på :o)

klem fra en glad

Det gjør du så absolutt Snooopi! Og som du vet så har jeg reservert en bra plass til deg. Jeg blåser litt babystøv over jeg også og håper at det kommer frem på tross av litt avstand.

**************************************************************************************************************

Stor klem fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...