Gå til innhold

flere som er plaget med mens smerter?

Anbefalte innlegg

har vært hos legen og han sa at så lenge jeg ikke hadde blødninger så var det ikke noe problem, lillegutt sparker som bare det og samboern hører hjertet hans når han legger hodet på magen min så regner med at alt er bra men synes ikke det er noe behaglig men disse krampene.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8596738-flere-som-er-plaget-med-mens-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har hatt kraftige menssmerter og til tider skikkelig press ned i bekkenet siden ca uke 33,er nå 36+2...har det ikke konstant da,kommer og går i løpet av døgnet...

Har ikke vært å sjekket,men dette er visst helt vanlig...Er bare ting som klargjøres til fødselen.Den "press" følelsen er enten hodet som fester seg og event senere at hodet synker lenger ned i bekkenbunnen...

Er visst ofte de samme symtomene når fødselen starter også,men da mye kraftigere og sikkert ganske konstant...

Jeg har hatt menssmerter innimellom siden uke 28, nå er jeg i uke 35. Tidligere var det sånn at smertene kom og forble en god stund, akkuratt som når jeg venter mens. Nå er det mer slik at de kommer og går igjen før de kommer tilbake igjen. Har det nesten hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...