MammantilSne&Mio Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Hei! Jeg fikk mitt første barn for nesten en måned siden. Jeg har selv nettopp fylt 30 og bor på Lillehammer. Det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med andre nye mammaer her i byen, da ingen av mine venninner har barn.
:) Blåveis:) Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hei! Hvis det passer for deg, kom på treff i morgen på Today kl 12! Var mange med små babyer sist. Selv har jeg med vesla på 8 mnd, som til nå har vært en av de eldste:) Selv bor jeg på Lillehammer og fyller 29 år i løpet av året.
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har ei lita solskinnsbolle på 3 mnd i morra!! Hun er 8 uker prematur, men har tatt det igjen så det holder Koselig om du tar turen. Bor rett over Today, i fem uker til.. tjoho! Og fyller 27 i løpet året..
MammantilSne&Mio Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2007 Hei, igjen! Rakk ikke treffet i går, men dere møtes kanskje flere tirsdager? Vil gjerne ta turen ved en senere anledning.
:) Blåveis:) Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Møtes tirsdager kl 12 på Today. Da sees vi kanskje?
MammantilSne&Mio Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2007 Ja, jeg prøver å komme førstkommende tirsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå