Gå til innhold

Tidlig UL,å gratis ver det og =)

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ul,sist onsdag..var supert å se den lille spiren for første gang =) Vinket å sprella å styrte :P ....Trodde jeg var i uke 14,men ble satt til bake til 12+3,men så lenge alt er ok me den lille så blåser jeg i ukene =)

Men det som var litt rart og arti var at jeg var på en privat klinikk og at det faktisk ikke kostet en krone :-) Ser flere som betaler opp mot tusen lappen for å se den lille,sjønner det er verdt det,men er jo best om det er gratis ;D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8596550-tidlig-ul%C3%A5-gratis-ver-det-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt md svangerskap er i utgangspunktet gratis. Det de fleste betaler dyrt for er 3D ultralyd. Jeg har ultralyd hos min jordmor hver gang om jeg spør. Men legen min har ikke slikt utstyr, så spørs jo hva som er tilgjenngelig og. Jeg tok 3D også og den måtte vi betale selv.......

Det er ingen privatklinikker som har gratis ultralyd. Da har de avtale med staten. Det er den store forskjellen. Man har heller ikke rett til 3D ultralyd dekket fordi staten har bestemt at det ikke er et tilbud kvinnene trenger! Jeg jobber på trygdekontoret og vet hva de får igjen penger for. Jeg betaler gladelig for 3D ultralyd. Det er himmelvidd forskjell på det og 2D. Samme det. Kutt ut et frisør besøk så er 3D betalt. Det er bare prioriteringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...