Gå til innhold

Noen andre som har vondt ved spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger når knøttet sparker helt nederst til venstre i magen gjør det utrolig vondt. Noen som vet hva det er han sparker i? Burde jeg bli bekymret? Jeg er 31+1, men dette har vært sånn i noen uker. Jeg er sikkert bekymret for ingenting men tenkte å høre om det er flere som har det som meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt d slik ja.. men vet ikke hva d er den sparker i.. desverre... spør JM på neste kontroll.. om du lurer..

Skrevet

Akkurat samme her også, og vond av og til når sparker på andre siden oxo. Andre ganger er det som om det krisler og krasler på innsiden der magesiden er i kontakt med madrass når jeg ligger.. ikke vondt men ubehagelig... Nå ser det vel ut som om jeg ikke setter pris på spark, men gjør det, altså!! =)

Enig med over; spør jm eller lege

Skrevet

Takk jenter. Får høre med jordmor på neste kontroll ja:)

Skrevet

Det er kjempekoselig at det sparker, men samtidig veldig vondt innimellom, hos meg har mini funnet høyre ribbein, og koser seg veldig med å spenne ifra der, noen ganger strekker h*n seg i hele sin fulle lengde også, og da kjenner jeg det veldig godt både i underlivet og helt oppunder lungene, det er overhodet ikke behagelig. Blir veldig sliten når mini har sånne aktivitetsperioder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...