Gå til innhold

hva er det som skjer??!!

Anbefalte innlegg

den kroppen min må være heeelt på jordet....

har hatt en masse masse tegn på at tanta var på tur...Begynte liksom for 14 dager siden....

Ikm...innbilte jeg meg var på lørdag....Men INGEN tr å se enda...

Å jeg har mista samtlige TR tegn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det tror jeg aldri har hendt før???

Noen få ganger så kjenner jeg anntydning til en slags sti(støl) følelse nederst i magen....Men det er alt...

What is going on??!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8596524-hva-er-det-som-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei her i huset er det slutt på å teste tidlig....

om TR ikke er her når jeg er på dag 45 så tester jeg sikkert....men ikke enda....

Overbevist om at hun er i nærheten...selv om samtlige tegn plutselig er borte....

trodde mer som at ikm kanskje var på lørdag/søndag...men kan hende at jeg har gått over til lange sykluser igjen??? :(

håper ikke det....

bare så rart at alle tegna plutselig blir borte....på denne tiden så skal jeg ikke tåle nærkontakt av noe slag på puppene...(bruker å bli VELDIG ØMME) men nå er de helt normale igjen liksom....

jaja,,,,,,

Hei...jeg har det litt på samme måte. Hadde IKM på fredag eller lørdag (vet for jeg testet EL 23.febr. Jeg har hatt en god del symptomer særlig den siste uken. Men i går forsvant alle plager....ingen ømme bryster, øm og smerter i magen (men bare avogtil og i korte perioder), det eneste som er det samme er matlysten...den er borte....

Men men....ny test i morgen tidlig...

tror kanskje din og min kropp er på samme jordet.. =)

i februar mnd venta jeg tr rundt den 1.. men neida! fikk den 10!!

og nå er jeg på ikm igjen!

er det bare syklusen som driver å herjer med meg og skal forandre seg? jeg orker heller ikke teste for graviditet enda..

blir bare sååå skuffa..

er i 15.pp...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...