Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 venter medio mai. hva skal da babyen ligge på og skal man kjøpe dyne og pute?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Jeg skal ha i slutten av april og har kjøpt lammeskinn til vognen og skal bruke dyne over.
ninsoer Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 midt i mai trenger du stortsett bare dyne og pute.. kommer litt ann på hvor du bor.. men d skulle da holde... ungen har jo klær på....
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Babyer bør ikkje bruke pute...Legg heller et putetrekk under hodet for å beskytte underlaget mot sikling o.l.
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Ja jeg har også planer om å bruke et lammeskinn i bunnen. Ellers tror jeg dyne holder...babyen har jo klær på seg ja )
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Jeg skal ikke ha noe annet enn dyne,og som nevnt før-babyen har jo klær på. Har termin midt i mai.
mayaya Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Vi har lammeskinn i vogna, og dyne over. Når det blir varmt kommer vi nok til å bytte ut skinnet med helseteppe under. Dette både varmer og ventilerer.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 jeg har foreløpig lagt i et lammeskinn, så kommer jeg til å bruke dyne og pute.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Tenkte bare jeg skal komme med en kort kommentar jeg... I dag skal babyer ha pute, eller evnt noe annet mykt under hodet. Det anbefales at babyer skal ligge på ryggen, og da må man ha noe litt oppbygd og mykt under hodet, ellers risikerer den lille å bli flat i bak-hodet.. Til baby i mai ville jeg brukt ullteppe i bunnen, med bomulls-laken over, dyne og pute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå