Gå til innhold

NOEN TIPS PÅ HVA SOM HJELPER MOT KVALME??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som funket for meg var ingefær, men fant ut at det ikek var anbefalt for gravide...

Noen som har prøvd noe annet som hjelper? jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dårlig asså....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

seaband og akupunktur!

Skrevet

pass på at du spiser FØR du blir sulten..

Skrevet

JA. Men jeg spiser veldig riktig, altså grovbrød, grønnsaker, frukt, fisk... U name it, likevel kommer kvalmen og varer helt til jeg legger meg. Kjenner ikke til begrepet MORGENKVALME liksom, for det varer hele dagen. Det er så fryktelig slitsomt, Tror jeg skal pprvøe det båndet du pratet om og se om det hjelper. Takk for tips. Tar gjerne imot flere.

Skrevet

jeg har ikke gjort annet enn å kaste opp i 14 dager snart, for meg er redningen mariekjeks

Skrevet

samme for meg.. marie-kjeks HELE dagen lang...

men gikk heldigvis over i uke 10!! :-) sier kvalmen bare varer de 12 første ukene så det blir bedre...

Skrevet

Jeg prøve healing!! Etter en helt forferdelig uke!! Behandlingen tok rundt en time. Jeg hadde ikke fortalt at jeg var gravid..bare at jeg var dårlig.

healeren kunne kjenne hvordan det brant i hendene da hun holdt over hodet og maven min.

Etter på kjente jeg helt "ny" og kvalmen og svimmelheten var borte.. Jobben gikk helt fint i dag..ikke antydning til å være dårlig....

ble forsatt mer trøtt en vanlig..men det er jo normal..

lykke til

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...