Gå til innhold

ett hulrom, hva kan det bety....

Gjest

Anbefalte innlegg

Var på 1 kontroll på sykehus i dag, er 13+2 på vei i følge de. Så en liten krabat og ett hjerte som banket, grunnen til at jeg ble sjekket var at det er stor forekomst av tvillinger. Legen så bare ett foster, men så ett hulerom som hun ikke fant noen inne i, så vi må bare vente til ordinære ul i april for å få svar på hva det kan være. Noen sm har opplevd det?

Fortsetter under...

Hei

Jeg hadde det samme på ultralyd i uke 7. Jeg hadde satt inn 2 egg, HCG på dag 14 var veldig høy og tydet på at begge hadde festet seg.

Legen sa at den ekstra forsterhulen tydet på at det hadde vært to til å begynne med, men at den ene hadde falt fra eller sluttet å utvikle seg.

Hadde du også innsetting av to egg? i såfall er det kanskje et tegn på at også du opprinnelig har vært gravid med to...

Vi får trøste oss med tanken på at dette andre embryoet nepper var levedyktig og at det er naturens måte å ordne opp på...

Hcg min på dag 13 DPO var 74. Nei, vi lykktes ikke på ivf forsøket i slutten av november, så vi hadde blitt satt opp til siste forsøk i mars da vi ble gravide på egenhånd i romula. Hulerommet var såpass stort at det så ut som en en fosterhinne, men hun fant ikke noe foster da. Men vi er lykkelige for den ene krabaten vi så!!!

Det var jo ingen HCG som underbygget dette :o)

Legen ga dere ingen teori?

Så utrolig bra at alt var fint med den lille!! Og gratulerer masse med å ha kommet til 2.trimester! Så vannvittig bra at dere lyktes selv...

Kos deg masse med UL-bildet!! :o)

Har du fått termin? Jeg ligger ca 2,5 uker etter deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...