Bergene Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har kjøpt en liten til vogn og en litt større til sengen. Tenkte jeg bare skulle bruke vogn dynen i vuggen også, hun ligger jo ikke to steder samtidig :-p. Men hva gjør dere? Er jo kanskje greit å ha en dyne hvert sted også da.
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har to dyner, ei til senga og ei til vogna. Kan bruke vogndyna i vugga som du sier. Men ofte så er det nok med et pledd i vugga også. Det er min erfaring iallefall.
shr&e&lillesusanne Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Vi hadde 1 dyne, litt tungvint, men fikk kjapt voksipose som vi brukte i vogna, høst vinter og vår.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har en dyne som jeg har tenkt å bruke til både vogn og vugge. Kjøper en større når han skal over i sprinkelsengen.
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Vi har to stk dyner i den minste str. Synes det er greit å ha en i sengen og en som blir brukt i vognen og dermed også drasset med overalt...
Noah+lykkeliten<3 Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Vi har kjøpt 2 dyner. 1 dyne til sprinkelsenga og 1 dyne til vogn og vugge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå