Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 og ul bilder for de som har tatt tidligere =) min mage er så godt skjult bak et ekstra lager med fett =) så jeg venter med å legge ut:)
SokkeLaila Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Artig at du etterlyser! Nå må vi være flinke begge to til å legge ut selv, da! Hilsen maseproppen ang hjemmesida vår!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 hehe....maser ikke du da:)
SokkeLaila Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 ..neida.. Har jo bare dyttet opp tråden ang hjemmesiden et par ganger! Vil så gjerne se flere mager!!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2007 ja jeg og min er liksom ikke der enda
SokkeLaila Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 ..legg ut bilde selv, da!! Vi er jo bare jenter -og vi vil se mager FØR de er store og veldig sprekkferdige også!! ..se bare den ENORME skrytemagen jeg har lagt ut selv.. hehe!
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 hadde jeg klart å legge ut bilde så skulle jeg gjort det, har klart å legge den på profilen min, bare det er bra for å være meg
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2007 de som ikke får til.-....og som vil ha bilde på sida...send meg bilde og info på mail ..så fikser jeg det =) [email protected]
lompalopp Skrevet 13. mars 2007 #11 Skrevet 13. mars 2007 Her har du linken:)http://pic6.piczo.com/septemberbaby07/?nsrc=none
SokkeLaila Skrevet 13. mars 2007 #12 Skrevet 13. mars 2007 Skryyyte av alle de fine magebildene som har kommet på siden!! Kjempemorsomt å se at magene kommer på plass! ..håper jo at min egen mage vil sprette ut snart, da.. hmm.. !4 uker i morgen, så da er det påkrevd med nytt bilde på siden! Keep up the good work!
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 13. mars 2007 #13 Skrevet 13. mars 2007 jeg har lagt inn bilde på profilen min:)
nr3 i september Skrevet 14. mars 2007 #15 Skrevet 14. mars 2007 Oi, så fint at andre oxo har bynt å få mage. Jeg skal legge ut jeg oxo, må bare ta et først. En kjempe fin ide det med den hjemmesiden =)
SokkeLaila Skrevet 16. mars 2007 #16 Skrevet 16. mars 2007 Næh!! Uten å nevne 'navn & nummer', men takk til deg 'Førstemann82' som har lagt ut hele 3 -tre- bilder på hjemmesida vår!! Kjente jeg ble veldig glad og rent rørt da jeg så hvor fin magen din er nå!! ..det er så spennende å følge andres mager nesten på 'direkten' når vi legger ut bilder fortløpende på siden!! Håper på flere slike bildeserier!! Kjempestas!! *Beundre*
Dragemor Skrevet 16. mars 2007 #17 Skrevet 16. mars 2007 Syns det er artig å vise frem den magen jeg har:) Også er det så gøy å se at den forandrer seg. Må skryte av alle dere andre osm har lagt ut bilder også!! Super koselig å se på de fine magene! Små eller store:) Blitt så gira på å lage egen hjemmeside for nurket nå, så det har blitt en liten blogg, sånn før jeg får mekka en hjemmeside... om noen vil se er det på http://magen.blogg.no Gleder meg til det kommer ennnnda flere bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå