Lille My ønsker nr 3 Skrevet 16. mars 2007 #26 Skrevet 16. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) VENTER OVER IKM Lille My- 2pp ################## tiamia79-5pp lioevr 14pp silje kristine *vil ha ny baby
~chess~ Skrevet 17. mars 2007 #27 Skrevet 17. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) VENTER OVER IKM Lille My- 2pp ################## tiamia79-5pp lioevr 14pp silje kristine *vil ha ny baby
Morradi Skrevet 17. mars 2007 #28 Skrevet 17. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp VENTER OVER IKM Lille My- 2pp ################## tiamia79-5pp lioevr 14pp silje kristine *vil ha ny baby
Nøtt Skrevet 17. mars 2007 #29 Skrevet 17. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp VENTER OVER IKM Lille My- 2pp ################## tiamia79-5pp lioevr 14pp silje kristine *vil ha ny baby Nøtt
AnetteN Skrevet 18. mars 2007 #30 Skrevet 18. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp VENTER OVER IKM Lille My- 2pp ################## tiamia79-5pp lioevr 14pp silje kristine *vil ha ny baby Nøtt AnetteN
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. mars 2007 #31 Skrevet 18. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp *dreamer* (TR kom presis på søn) VENTER OVER IKM ################## Lille My- 2pp tiamia79-5pp lioevr 14pp silje kristine *vil ha ny baby Nøtt AnetteN
Kystrøya Skrevet 18. mars 2007 #32 Skrevet 18. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp *dreamer* (TR kom presis på søn) silje kristine *vil ha ny baby (vil ha normal syklus igjen!!!) VENTER OVER IKM ################## Lille My- 2pp tiamia79-5pp lioevr 14pp Nøtt AnetteN
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #33 Skrevet 18. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp *dreamer* (TR kom presis på søn) silje kristine *vil ha ny baby (vil ha normal syklus igjen!!!) Minni 8pp (0 e.sa), to uker for tidlig - forvirret!!!! VENTER OVER IKM ################## Lille My- 2pp tiamia79-5pp lioevr 14pp Nøtt AnetteN
magedans Skrevet 19. mars 2007 #34 Skrevet 19. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp *dreamer* (TR kom presis på søn) silje kristine *vil ha ny baby (vil ha normal syklus igjen!!!) Minni 8pp (0 e.sa), to uker for tidlig - forvirret!!!! VENTER OVER IKM ################## Lille My- 2pp tiamia79-5pp lioevr 14pp Nøtt AnetteN magedans
2 fine små Skrevet 19. mars 2007 #35 Skrevet 19. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp *dreamer* (TR kom presis på søn) silje kristine *vil ha ny baby (vil ha normal syklus igjen!!!) Minni 8pp (0 e.sa), to uker for tidlig - forvirret!!!! VENTER OVER IKM ################## Lille My- 2pp tiamia79-5pp lioevr 14pp Nøtt AnetteN magedans Femina (uklar paa IKM, trolig uke 12 og ikke 11 som jeg trodde)
yummym Skrevet 19. mars 2007 #36 Skrevet 19. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp *dreamer* (TR kom presis på søn) silje kristine *vil ha ny baby (vil ha normal syklus igjen!!!) Minni 8pp (0 e.sa), to uker for tidlig - forvirret!!!! yummym VENTER OVER IKM ################## Lille My- 2pp tiamia79-5pp lioevr 14pp Nøtt AnetteN magedans Femina (uklar paa IKM, trolig uke 12 og ikke 11 som jeg trodde)
Guttejenta Skrevet 19. mars 2007 #37 Skrevet 19. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp *dreamer* (TR kom presis på søn) silje kristine *vil ha ny baby (vil ha normal syklus igjen!!!) Minni 8pp (0 e.sa), to uker for tidlig - forvirret!!!! yummym Blir en mamma i framtiden? 4pp VENTER OVER IKM ################## Lille My- 2pp tiamia79-5pp lioevr 14pp Nøtt AnetteN magedans Femina (uklar paa IKM, trolig uke 12 og ikke 11 som jeg trodde)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. mars 2007 #38 Skrevet 19. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen lioevr- svak positiv 2 dager over IKM (teste på nytt i morgen) TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp *dreamer* (TR kom presis på søn) silje kristine *vil ha ny baby (vil ha normal syklus igjen!!!) Minni 8pp (0 e.sa), to uker for tidlig - forvirret!!!! yummym Blir en mamma i framtiden? 4pp VENTER OVER IKM ################## Lille My- 2pp tiamia79-5pp Nøtt AnetteN magedans Femina (uklar paa IKM, trolig uke 12 og ikke 11 som jeg trodde)
Siss75 Skrevet 21. mars 2007 #39 Skrevet 21. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen lioevr- svak positiv 2 dager over IKM (teste på nytt i morgen) TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp *dreamer* (TR kom presis på søn) silje kristine *vil ha ny baby (vil ha normal syklus igjen!!!) Minni 8pp (0 e.sa), to uker for tidlig - forvirret!!!! yummym Blir en mamma i framtiden? 4pp Siss75, over i 12 pp. TR 2 dager over tiden... VENTER OVER IKM ################## Lille My- 2pp tiamia79-5pp Nøtt AnetteN magedans Femina (uklar paa IKM, trolig uke 12 og ikke 11 som jeg trodde
magedans Skrevet 21. mars 2007 #40 Skrevet 21. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen lioevr- svak positiv 2 dager over IKM (teste på nytt i morgen) magedans TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp *dreamer* (TR kom presis på søn) silje kristine *vil ha ny baby (vil ha normal syklus igjen!!!) Minni 8pp (0 e.sa), to uker for tidlig - forvirret!!!! yummym Blir en mamma i framtiden? 4pp Siss75, over i 12 pp. TR 2 dager over tiden... VENTER OVER IKM ################## Lille My- 2pp tiamia79-5pp Nøtt AnetteN Femina (uklar paa IKM, trolig uke 12 og ikke 11 som jeg trodde
MaybeMe? Skrevet 21. mars 2007 #41 Skrevet 21. mars 2007 GRAVID ################## mirceling, testet 5d etter ikm oOOStorkenAirlineOOo soloslo 2pp 2 dager før IKM ~chess~ positiv test ikm-dagen lioevr- svak positiv 2 dager over IKM (teste på nytt i morgen) magedans TANTA KOM ################## MegOgAlleMine Maja81(8pp) Trine_80 kinemiri (TR tors., 3 dager før IKM) smell_meg_på_tjukka (torsdag, dagen før ikm) Millah__22pp *dreamer* (TR kom presis på søn) silje kristine *vil ha ny baby (vil ha normal syklus igjen!!!) Minni 8pp (0 e.sa), to uker for tidlig - forvirret!!!! yummym Blir en mamma i framtiden? 4pp Siss75, over i 12 pp. TR 2 dager over tiden... MaybeMe? Når kommer neste EL tro?? VENTER OVER IKM ################## Lille My- 2pp tiamia79-5pp Nøtt AnetteN Femina (uklar paa IKM, trolig uke 12 og ikke 11 som jeg trodde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå