Gå til innhold

Da prøver vi muligens på nr tre?!

julibaby2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har vi tenkt masse. Jeg mest. Og nå har mannen også lyst på nr tre.Og da er jeg plutselig usikker. Hehe. Har veldig lyst, men men. Hvordan blir det med tre tette ,det blir da mest sannsynlig tre på fire år. Har fra før gutt 2 1/2 og en jente på 8 mnd. Vi er godt voksne jeg 34 og mannen 43. Han har kjent på alderen, og mangen små som skal følges opp. Men gleden med mangen små og alt det posetive har gjordt det slik nå at vi har endret medning vi ønsker en til.

Har dere neon erfaringer å dele med 3 små tette ?

Hva sa arbeidgiver da du atter en gang kom å fortalte at en er gravid?

Ja kanskje en er gravid før året er omme? hvem hvet men sex blir det! hehe.

Klem

Videoannonse
Annonse
Gjest mor75
Skrevet

Jeg kan igrunnen ikke svare deg, men venter tredjemann i september. Det blir tre på 4 år. Gleder meg nå, men syntes det vr litt snarere enn jeg hadde tenkt. Tror det skal bli bra. Nå går de andre i bhg. så da får jeg litt roligere dager enn med de to første, hadde begge hjemme. Jeg skal ha alle hjemme en dag i uken, og så etterhvert som ting går deg til kan jeg jo ta dem fri når jeg vil. Tror det kan bli veldig greit når en er over den mest travle perioden. Barna er da så tette at de kan få mye glede av hverandre. Lykke til!!

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Men vi har bestemt oss, i juni prøver vi. Vi har en som akkurat er fylt 3 og en som akkuart er fylt 1. Det er så trygt og godt å vokse opp med flere søsken, og vi voksne syns det er alle tiders med barn! Har lyst på nr 4 også, jeg:) Arbeidsgiveren min steiler vel, men det blåser jeg i!

Skrevet

Hei hei. Ville bare ønske deg lykke til med å få til nr tre. Vi holder på å prøve nå. Har to på 3 1/2 og 2 år fra før. Gikk ikke første måneden, men har gått på første forsøk de to andre gangene, så det er jo håp om at det ikke tar så lang tid. :-) Gleder meg sånn til å bli gravid igjen! Skjønner godt at du vil ha flere!

Skrevet

Hei!

Da tredjemann kom, var de to eldste 2 og 4 år. Det var bare supert. De har det så morsomt sammen. Vi var så fornøyde at vi i høste bestemte oss for fjerdemann (ungene var nesten 3, 5 og 7 år). Vi ble gravide med en gang, men dessverre mistet vi for tre uker siden (MA oppdaget på ul i uke 18). MEn vi prøver på med friskt mot igjen. Koselig med en søskenflokk i ganske lik alder.

Lykke til!!

Skrevet

Har barn født i 96, 97 og 98, og skulle gjerne hatt en til nå. Det var en hektisk periode da de brukte bleier, men tiden går så utrolig fort, så har dere lyst på 3 tette så ikke nøl, hektisk men, kjempegøy med tette barn. Og så mye kos som de får/har av hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...