Gå til innhold

Ja, da har råmelka kommet.. ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke det skulle komme noe før fødselen denne gangen, fikk så veldig tidlig sist, men nå har det kommet. Litt kjedelig å måtte begynne med ull-innlegg allerede, men det må jo til hvis jeg skal unngå betennelse.. ;) Får ta det med godt humør. Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du?

Jeg har også fått, er i uke 34...

Skrevet

Er 28+2 uker i dag.. Med første barnet fikk jeg jo sjokk når melka kom før jeg var halvveis.. ;)

Skrevet

Bra den kommer :)

Er ikke så sikker på om jeg kommer til å få nok, men det er jo litt vanskelig å si før babyen er her..:)

Skrevet

Det var jo en veldig fordel at jeg hadde råmelka sist, man ble litt mer vant til det med å ha melk, dessuten startet den vanlige melken å komme nesten med en gang. Er nok mer frustrerende hvis barnet bare suger uten at det er noe der i førsten. :) Du får nok det du skal ha av melk skal du se.. ;)

Skrevet

Hei, jeg er i uke 26 og oppdaget råmelken i går kveld..må si jeg skvatt!! Burde jeg begynne med innlegg i bh'en med en gang?? Syns brystvortene mine svir...au! Noen flere som føler det?

Skrevet

Ja, ville startet med det jeg.. Jeg kjenner det lett begynner å stikke inni "melkegangene" hvis det er litt kaldt eller trekk, og det merker jeg ikke noe til hvis jeg bruker ull-trøye eller innlegg.. :)

Skrevet

Jeg bruker bare sånne engangsinnlegg foreløpig, men har ull innleggene klare :) Er bedre enn om du skulle lekke i bh en..Blir så mye klesvak da :))

Skrevet

Ja, ellers kan du jo ha ull-innleggene utenpå de engangs-innleggene, for å isolere liksom.. ;)

Skrevet

Jeg har bare engangs innlegg til nå.. men hørt ull er best på vinterstid? begynner å bli mildt ute da,hm. Kanskje lurt å luft tørre "de to" sånn iblandt, og hørt hvis en er sår kan en smøre litt råmelk på dem eller evt.salve og bruke hårføneren til å tørke dem.. mye en skal høre;o) Best å prøve seg frem kanskje..

Skrevet

må nok prøve deg frem hva som fungerer på deg, men ull er fint å bruke hele året. Kan fort bli kald trekk selv om det begynner å bli vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...