Gå til innhold

Feliz30....

carina og *jentegullet*

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei du.hvordan går d?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei. Alt helt greit her. Litt detaljer: vi venter på mens, tror egentlig at jeg hadde mens samtidig som jeg abortete, om et går ann? Jeg aborterte i den tidne jeg skulle ha hatt mens, i tillegg til at jeg blødde i en og en halv uke. Vet ikke vhor lenge folk pleie rå blø jeg, men men... Vi venter iallefall på mens i sluten av denne mnd, og prøver igjen da. Psyken er helt grei, har liksom innstilt med på at det gikk galt, men kjenner at jeg er veldig klar for baby da.

Dere da? er dere i gang med å prøve? Du venter vel IKM snart?

Skrevet

Huff, det ble mange skrivefeil, slik er det når man prater i tlf samtidig som man skriver......

Skrevet

vi er i gang;)

jeg har regnet fra jeg hadde sa,så da skal jeg ha ikm i dag..d har ikke kommet ennå....jeg tror også at jeg hadde mensen samtidig som sa...blødde i 6 dager.

håper d er en spire her nå,er veldig trøtt om dagen,kan sove hele tiden;);););)

og d stikker veldig i magen,og de siste dagen har jeg hatt blodsmak i munnen..

men jeg tør ikke TESTE:(

så moro,håper vi kan følge hverandre fremover da;)

Skrevet

Håper også at vi kan følge hverandre litt. Jeg har hatt veldig lett for å bli gravid, har blitt det på første prøve i alle mine tre svangerskap. Kjenner at jeg har stor tro på det denne gangen også, kommer til å bli så umåtelig skuffet dersom det ikke blir klaff. men det vet vel endel av damene her inne om, hvordan det er.

Vi får sende hverandre babystøv. stå på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...