Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har dere andre stikkere mensenmurring under stikkinga? Og ømme pupper? Det har virkelig føltes som om mensen skal komme for fult et par dager nå. Da blir jeg naturligvis redd for at det er mine fire egg der inne som er på veg bort. Ja, et av dem har alerede stukket av (snakk om å forlate redet tidelig!) så nå har jeg bare tre. Men er så bekymret for om denne mensen følelsen betyr bye bye til trekløvret også.

(dette glemte jeg helt å spørre om på ul i dag. var så nervøs og tenkte ikke klart)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8595525-murring-under-stikking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har forstått det sånn som at disse murringene er et tegn på aktivitet i eggstokkene jeg, at det modnes der inne :-)

jeg er på stikkedag 5, og hos meg murrer det hele tiden, kjennes av og til ut som eggstokkene mine vokser :-)

hvor langt er du kommet i stikkingen da?

Hei Linnen80!

Jeg var på stikkedag 11 i går. Nå er jeg vist ferdig og skal ta el-sprøyte i kveld. Kom akkurat fra ul nå.

Mine første stikkedager hadde jeg en slags murring der nede som føltes positiv. Men så de to siste dagene var det god, gammel murring som kjent fra mensens ankomst. Derfor har jeg vært litt på tuppa serru! (dette pluss ømme pupper og vond, vond rygg, ærsj og fy)

Håper stikkinga di går så det suser! Du har kommet langt nå. Og følelsen av eggstokker som vokser må være et godt tegn.Håper du får mange fine egg!!!! Lykke til!

Klem

oioioioioi!!!!!!

Nå skal du altså ta el.sprøyta i kveld!!!! Det kribler i maven bare ved tanken på det :-)

Ååååå så heldig du er som har kommet så langt :-) :-) hihi, jeg skal på UL på lørdag, altså om fem dager :-) Gleder meg og gruer meg på en gang jeg. Tenk at du snart er ruger :-)

Jo, det er spennende å skulle ta den sprøyta, men jeg har nå et lunkent forhold til nærmeste fremtid. Med bare tre egg der inne kan det hende forsøket blir avbrutt. Enn så lenge prøver jeg å tenke positivt, men det er viktig å samtidig ha et realisisk syn på det hele så jeg ikke blir helt knust. Ingen gleder på forskudd her. Jeg stiller meg nøytral frem til onsdag.

Resten av kvelden skal jeg iallefall kose meg og tenke på at det ikke er så mye igjen uansett!!!!!!!!! I kveld vil jeg tenke på andre ting!!!!!!! Kjæresten min har gitt meg en rosa boks med alle eppisidene av "Sex and the City" og det får meg garantert på andre tanker enn ruging og stikig og gud vet hva!

Klem igjen fra

Gled deg til lørdag Linnen80, dagene går fortere enn du aner!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...