prusiluscan Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 I dag orket jeg ikke vente lenger.Ringte først til gynekologen min,dit kunne jeg ikke komme før 12 april.Leeeenge til det,så jeg ringte fastlegen min og får komme dit på torsdag:0) Er idag 12 dager over ikm,har masse graviditetssymptomer men tester bare negativt! Sist test tok jeg på lørdag. Er ikke ferdig på jobb enda,men skal teste en gang til når jeg kommer hjem så nå har jeg "spart" urin siden klokka 12.
pandabjørn Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 huff så kjedelig at du må vente så lenge på gynekologen din da.. jeg ringte min på torsdag har fikk time i morra..må si at jeg gikk hos han når jeg gikk gravid sist så han kjenner meg veldig godt hva slags test brukter du da?
prusiluscan Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har brukt cb digital. Skikkelig drittlei av å se inte/ikke gravid.Skal teste når jeg kommer hjem i dag,håååååper at det står GRAVID.
pandabjørn Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 krysser fingrene for at det står gravid i displayet når du kommer hjem da ) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
prusiluscan Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2007 da var testen tatt og resultatet var negativt.Så nå skal jeg legge meg på sofan,slye meg å spise potetgull.Er så drittlei!!!!!!
pandabjørn Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 huff føler med deg nå men så er det 3 dager til du skal til legen så du får be han ta blodprøve og da får du kanskje svar med en gang.. må jo være en grunn til at du ikke har fått mensen da?
prusiluscan Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2007 takk!!!! Håper at jeg bare er en suuuuper slow hcg produsent;0)
Happy H Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Så spennende dususs@ Håper du får positivt svar hos legen. Noen får jo ikkje positiv bekreftelse før de får tatt en blodprøve:) Skal krysse fingre for deg, holde oss oppdatert hele veien:)
prusiluscan Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2007 takker å bukker. Skal roooope ut med en gang jeg har vært hos legen.Om jeg ikke er gravid,så kan han jo kanskje finne ut hvorfor jeg ikke får besøk av tr,slik at jeg kanskje blir gravid engang?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå