Gå til innhold

Hvor kjøper dere sengetøyet? Som ikke koster $$$

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett noen så utrolig fine på barn og utstyr, men de koster jo skjorta! ellers har jeg fått fra kid, noen hvite med bamse trykk, kjempesøte. Men de andre syntes jeg så litt jalla ut..Så lurer på om noen har noen tips over hvor man kan kjøpe fint sengetøy, men som altså ikke koster 500 +++

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på princes har jeg kjøpt to stk, kjempe fine, de ligger på mellom 150-200 kr.

Skrevet

Lysk og kid har mye fint som ikke koster all verden!!! På jysk har vi kjøpt alt sengetøyet til vogna.... Mens det vi har kjøpt til juniordyna (lillegutt hadde aldri den normale babydyna) kjøpte vi på kid.

Skrevet

Kjøpte et veldig fint sengesett på Coop Obs, tror det kostet 200 kr, max.

Skrevet

Jeg har kjøpt et kjempe fint ensfarget et fra Turiform. Det er sateng og virker helt fantastisk i kvaliteten. Tror det kostet 199 eller 299, husker ikke helt... Jeg kjøpte det på Howlid i Oslo, men har sett de har det på Fru Lyng også. Ellers har vi et sett fra BabyDan kjøpt Babyshop og et fra Princess. Men, enig med deg at det er mange som ser litt jalla ut, og som ikke virker som de er i så god kvalitet.

Skrevet

På prinscess? hmmm er det interiørland? hansen og dysvik?

Skrevet

sateng er jo kjempedeilig! tusen takk for tips jenter :)

Skrevet

kid har mange fine til under hundre lappen, 79.00 - 99.00

Skrevet

Jeg kjøpte et sett på reflex, kjempe dyrt, kostet mer enn dynen. I dag var jeg på kid og da kjøpte jeg et sett til, kjempe fint det også og kostet bare 99 kr, de hadde også noen til 69. Det jeg kjøpte var hvit med blonder og to bamser =)

Skrevet

jysk, sparkjøp.. eller du kan sy selv ;)

Skrevet

leste ikke skikkelig, men da har jo jeg kjøpt make som det du har =)

Skrevet

Halfway up the Hindu Kush: Sant det er fint? Jeg har allerede redd opp senga til lillegutt med det og gleder meg til å legge han oppi :)

Kjøpte det til oss selv også vi, og det er veldig deilig!

Skrevet

Jaaa!

Har kjøpt det i lyseblått :D Nå er det vasket og jeg gleder meg til å re opp i sprinkelsengen. Hi hi.

Skrevet

Jeg har kjøpt på princess. Det ene kosta 99 og det andre trur jeg kosta 179:) dei e veldig fine! har også kjøpt ett på barnashus, men det kosta litt mer (279 kr)

Skrevet

Catch har tilbud på laken nå, 25 kr for 60 x 120 jerseylaken. Ellers har Jysk endel rimelig, som jeg ser mange her har nevnt allerede. :)

Skrevet

Sparkjøp har jo sengesett fra Høie, fine og gode i kvalitet...

Skrevet

Kjøpte et sett på Brio (ca 250,-), men ser d e mykje belliar på KID, så bi å kjøpe fleire der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...