Gå til innhold

Noen som har noen gode vitser paa lager??

Anbefalte innlegg

Kjeder meg saann akkurat naa..Er knapt noe aa gjoere paa jobb idag (til en forandring) og tenkte noen morsomme vitser hadde vaert noe..Kom igjen naa..Med deres beste..hehe Kanskje er det flere som trenger litt oppmuntring her inne;-)

Fortsetter under...

Huff, kjedr du deg så? Og så er det ingen som har noen viser på lur?

Å komme på vitser i farta er så vanskelig. Som regel husker jeg bare brøkdeler av dem. Men mens jeg venta på min UL-time i dag leste jeg noen viser om svigermor:

-I forirge uke falt svigermor ned i brønnen vår!

-Å, så grusomt! Har hun det bra nå?

-Tror det. I går sluttet hun iallefall å rope om hjelp!

............

Spåkonen:-Jeg ser en ulykke i din familie! Din svigermor vil snar dø.

-Det vet jeg allerede, men vil jeg bli frikjent?

..................

Vel, vel, de var på nivå med Se og Hør-vitsene, men du fikk iallefall to sekunder til å gå.

Eller hva med min favorittvits da jeg var åtte år:

-Nå skal det bli andre boller, sa bakeren og dreit i stekerovnen.

Skikkelig barnslig og teit, husker jeg frydet meg lenge over den og fortalte den til alle i lange tider. Ja ops, ser ut til at jeg ikke har sluttet m det.

Men du, den beste måten å få tiden til å gå på er jo å se film som virkelig rører deg. Ta en spasertur bort til din lokale filmutleier og spør etter f. eks "Shipping News", "Den brysomme mannen", "Alt om min mor" eller "Under the Tuscan Sun". Sistenevnte er perfekt som trøste-film, den gir bare en så god følelse av det gode liv i vakre Toscana. Denne filmen reddet iallefall meg for et par år siden en natt jeg hadde det grusomt. Se den og pakk deg ned i dyna med litt sjokolade på lur. Det er mitt beste tips!

Ha en fin kveld!

Klem

Her var det lite oppmuntring og vitser paa lager saa da fant jeg noen selv..Kanskje jeg faar noen andre til aa le..

En kåt ung mann gikk på bordell, og damen i resepsjonen spurte ham hva han ønsket.

-Hva har du tilgjengelig? spurte den unge mannen.

-Vel, i første etasje har vi tidligere fotomodeller... de er slanke og sexy. I andre etasje har vi tidligere skuespillere... de er yppige og brystfagre. I tredje etasje har vi tidligere lærerinner... de...

-Du trenger ikke si mer, bare vis meg vei til tredje etasje!

-Er du sikker... jeg mener, at en mann i din alder foretrekker eks-lærerinner fremfor eks-modeller og eks-skuespillere?

-Det er da innlysende? Lærerinner skal alltid ha deg til å gjøre ting om og om igjen til du gjør det helt riktig!

Det var to murere som jobber i øverste etasje på Radison Hotell.

Mens de jobber og svetter finner den ene ut at han må pisse.

Det var ingen do i nærheta så han spurte den andre om råd. - Ta å gå ut på den planken som ligger å tipper ved ballkongen. Jeg skal stå bak og holde den oppe, så kan du gå ut på kanten å pisse ned.

Folk vil tro det regner og ikke merke seg ved det. - Men lover du på tro og ære at du ikke slipper da? - Ja selvfølgelig din dust.

Mannen gikk bortover planken, tok tak rundt gopinnen og gjorde seg klar til å tømme vannet av potetene.

Arbeidskameraten trår på en spiker og hopper til sides i ren refleks så den tissetrengte mannen faller mot bakken.

Ei dame som bodde i 9ende etasje ser det hele og roper til mannen sin:

- Du Lars, nå falt det ned en homo!

- Hvordan kan du vite at det var en homse? spør mannen. - Jo, han holdt rundt kødden og ropte; Hvor ble det av det jævla rasshølet!!

Annonse

To kvinner er ute på byen for å shoppe, da de plutselig ser en kjenning komme ut fra en blomsterbutikk.

Søren, nå er kjæresten min ute og kjøper blomster til meg, sier brunetten

Liker du ikke blomster? spør blondinen

Jo da, men når han gir meg blomster har han forventninger etterpå, og jeg har ikke lyst til å tilbringe hele helgen på ryggen med bena i været.

Blondinen blir taus og tenker seg om før hun spør forsiktig:

Har du ikke vase?

Ola spaserer inn i en svært eksklusiv nudistleir for første gang. Han kler seg naken og begynner å se seg rundt. En veldreid blondine passerer ham, og Ola får straks ereksjon. Blondinen ser dette, kommer bort til ham.

– Ropte du på meg? spør blondinen med et søtt smil

– Hva mener du? sier Ola.

– Du er tydeligvis ny her, det er best jeg forklarer, sier blondinen. Det er en regel vi har her. Hvis jeg gir deg reisning, da har du ropt på meg.

Hun smiler igjen, griper hånden hans, leder ham bort til bassengkanten og bretter ut et håndkle. Så legger hun seg på rygg, sprer beina og trekker ham mot seg, for å la ham forlyste seg.

Oppmuntret av dette fortsetter Ola å utforske nudistleieren. Han trer inn i en sauna, setter seg og slipper en fjert. Kort etter dukker en svær, smellfeit mann med kroppshår som en gorilla frem fra dampen - med en diger ereksjon.

– Ropte du på meg? sier den hårete.

– Om jeg gjorde hva? utbryter Ola.

– Du er tydeligvis ny her. Det er regel vi har. Hvis du slipper en fjert, da betyr det at du har ropt på meg!

Før Ola får sukk for seg, har mannen snudd ham over på magen og tatt seg til rette med akterspeilet hans.

Ola stormer ut til inngangshallen, der en naken resepsjonsvakt betrakter ham smilende.

– Kan jeg hjelpe deg? spør hun.

– Her har du kortet og nøkkelen tilbake. Medlemskontigenten på 500 kroner kan dere bare beholde.

– Men du har jo bare vært her et par timer, og du har bare sett en brøkdel av det vi har å by på...

– Hør jenta mi, sier Ola. Jeg er 68 år gammel. Jeg får en stiv en kanskje én gang i måneden, men jeg fiser minst 20 ganger om dagen. NEI, TAKK!

Det var en gang en nudist som var på stranda. Plutselig ble han så sugen på en røyk så han bestemte seg for å kjøpe fyrstikker og en pakke sigaretter i en kiosk 200 meter fra stranda. Han begynte å gå og traff en politimann. Politimannen sa at han ikke kunne gå rundt å sprade på gaten splitters naken! Men nudisten svarte at dersom han møtte noen ville han stoppe og stå stille som en statue.

Nudisten kjøpte det han skulle ha og på tilbakeveien møtte han tre damer, så han stoppet opp og stod stille som en statue. Og han gjemte varene sine under pungen. "Nei så rar denne automaten var" sa den ene dama og stappet en tier i munnen og dro i spaken. Ut kom pakken med fyrstikker. Den andre dama gjorde det samme og ut kom pakken med sigaretter. Den tredje puttet på penger og etter en del banking og skruing på spaken utbrøt hun : "Nei jenter, ser her'a. Jeg fikk håndkrem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...