Gå til innhold

Innsetting av egg- ligge i ro etterpå eller opp og beveg deg?

Anbefalte innlegg

hei

Når dere har fåt satt inn egg, har dere fda ått ligget i gyn.stolen noen minutter, eller har dere gått med en gang? Jeg hører til Porsgrunn, og der hoppet jeg over i en seng rett etter innsetting og lå i senga i ca 20 min (mitt første forsøk, som gikk dårlig). Har en annen venninne som har fått behandling ved Riksen, hun ble flyttet over i en seng og lå i ro i 40 min. Følte første gangen at det kom ut noe væske med en gang når jeg flyttet meg, det er kanskje normalt?

Fint om noen vil dele sine erfaringer med meg:-)

Fortsetter under...

Jeg byttet fra gyn. stol til seng pga nåler med engang, og der lå jeg 30 min med nåler...

Legen sa jeg kunne dra på shopping( vi er i danmark) men mannen måtte bære hehe... ellers leve som normalt..

Er akkurat ferdig med mens, så nå venter jeg på ny som kommer rundt starten av april, så er vi igang igjen.. så rundt slutten av april er det spray start for oss igjen.. har vært godt å være litt borte.. men savner dere så vettu, har jo ingen andre å prate med om dette her. Alle mine venninner er jo ferdig med barn så det er litt tungt..

Men har mange herlige jenter fra bim på telefon og msn så det er bra...

Ellers fikk jeg jo også vite at min lillebror og dama skulle ha termin samtidig som oss.. men vi mistet jo. Det var tungt å svelge gitt.. nå må jeg se den magen vokse å vite at dette kunne vært oss og min mage.. de er jo ikke mer enn 24 og 27 år heller og akkurat startet å prøve så det var tungt, etter 11 år med slit for min del...

Er ikke så mye her lenger men må inn litt av og til å se.. ønsker deg alt godt og jeg krysser det jeg har for oss her inne.. KLEM

Man trenger støtte og folk som forstår hva man virkelig gjennomgår i denne prosessen, godt å høre at du har den støtten rundt deg. Og det er alltid sårt når noen nære venner og slektninger forteller sine glade nyheter om at de venter barn. Men tenker alltid at jeg unner ingen det slitet vi går igjennom og er gladf for at andre lykkes på en enklere måte, selvom det nok ikke er en trøst for oss slitere. Årene går dessverre fort når man holder på med slikt, og frustrasjonen og sorgen blir bare større. Det er ikke lett.

Men hold motet oppe, du er en tøff dame, og jeg krysser alt for deg for at du vil lykkes snart ! Du har klart å bli gravid, så vet at kroppen din er klar, og neste gang håper jeg spirene sitter skikkelig. Håper du får mange fine egg i kommende runde. Ikke gi opp!

Masse lykke til, og håper du lykkes neste gang!

Annonse

Gjest lille fiol

hei dere jeg sniker meg inn her jeg, ville bare ònske dere masse masse lykke og si dere - ikke gi opp - det er klart at alle som vil blir mòdre !!! helt sikkert, jeg hadde "toddevis" av forsòk fòr vi lykktes.

godt à hore at du er pà banen igjen lillemor, har pròvd à skrive til deg noen ganger, men jeg er jo ikke her inne sà ofte og siden raser nedover pga god aktivitet, sà da klarer jeg ikke à fòle med.

jeg fikk ogsà en ny nevò under alle forsòkene .pròv, om du klarer, à se det fine i det og ikke knytt det til deg selv, det var ikke lett men jeg tror jeg fikk det mye bedre v à ikke tenke pà meg selv da jeg hadde han i hendene. men lett nei men godt ja :-)

ha det godt og lykke lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...