Gå til innhold

November: Bruker dere ammepute?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Her en den veldig mye brukt! Jeg sitter bedre, og Leon ligger bedre uten at jeg behøver og støtte han opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt min mye.... Merker lillegutt blir mer stresset når jeg gir mat utenfor huset og ikke bruker puten.. Finner liksom ikke roen... Og forresten tror jeg ikke skuldrene mine hadde vart særlig lenge om jeg ikke hadde brukt ammepute ! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare brukt det når jeg ammet tvillingene. Da kunne jeg ikke gjort det uten :o) Nå bare stapper jeg dynen hennes under for å støtte opp. Ellers blir hun mye ammet liggende når vi er hjemme, for da spiser hun så mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt min kjempemye også, og vi ammer ikke!

 

Jeg brukte den mens jeg var gravid for å få bedre liggestilling i senga. Jeg bruker den nå som støtte for babyen , vi lener han mot den(vi har ikke vippestol), han ligger på mage mot den, han har den rundt seg som trillebeskyttelse når han sover i sofaen, pluss at han liker å ha noe nært ansiktet da.

 

SKulle liksom bruke den til amming, men de 7 ukene vi prøvde ble den omtrent ikke brukt til det, og han ville ikke ha pupp uansett, så vi ga opp hele prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt vår mye. Får ikke helt god stilling når jeg må stable opp med puter eller tepper i stedet for, men med puta blir det veldig bra. Og så er den genial når vi er på langtur og har ammestopp i bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte den mye til å begynne med, men nå synes jeg han er blitt for stor så puten er bare i veien. Han ligger bedre rett i fanget mitt, med hodet på armen min. Hadde ikke trodd skuldrene mine skulle tåle det, men det går faktisk veldig fint!

 

Det var forresten en god ide å bruke den som støtte for gutten når han skal "sitte" eller ligge på mage og se på verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ammeputa ganske mye. Tar stort sett den puta som ligger nærmest, og som oftest er det ammeputa. Synes den støtter bedre enn vanlige puter. Bruker ammeputa mye ellers også, synes den er god å bruke som ekstra ryggstøtte til meg når jeg sitter i sofaen/på gulvet. Snuppa ligger også på magen over den, da får hun god oversikt over det som skjer rundt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...