~hope~ i 7.himmel Skrevet 12. mars 2007 #1 Del Skrevet 12. mars 2007 Har egentlig følt meg i kjempe form helt siden uke 14 sånn ca,da kvalmen forsvant og trettheten gradvis tok av. Koser meg som gravid nå.Ikke kvalm,ikke overmannet av tretthet,ingen bekkenløsning hittil(bank i bordet) Det eneste som er litt uff akkurat nå er håret-som må vaskes hver gang jeg skal noen sted fordi det er så livløst,flatt og virker fett:s,så alle kvisene på skulder bladene og noen i panna,og halsbrannen om nettene.Men siden jeg slapp unna med heller få kviser i tenårene,så får jeg heller tåle de nå:)og halsbrann er jo egentlig en minimal plage-irriterende å våkne av det om natten da:s Den lille sparker og lager liv gjevnlig og hvis jeg dunker forsiktig på magen når h*n er våken,så får jeg svar:o)Det er stort! Ellers så er nattesøvnen heller dårlig for tiden,men merkelig nok er jeg ikke noe særlig trettere om dagen av den grunn,trenger bare noen flere avslappningsstunder:) Legger meg mellom 22 og 00 når jeg har fri og våkner i 5 tiden for første tisserunde,vagger tilbake til senga,men blir liggende bare å duppe litt,uten noe særlig mere søvn.så det er ikke mange timene søvn om natten. Ser nå veldig frem til våren nå.til bare veier å gå tur på,å slippe å gå meg så mye klær og være redd for å gli på isen.Har kjøpt maling til soverommet,listverk til matboden,skal snart kjøpe fliser til gang og klesbod,og maling og tapet til hallen.så er det bare å sette i gang.Alle tingene til den lille er snart i hus.manlger kun noen små ting og venter på at stellebordet skal bli ferdig. Kan ikke sjønne at mange klarer å vente med å få alt klart til sent i svangerskapet,syns det er helt herlig og en lettelse å vite at alt er i boks,og at jeg bare kan nyte graviditeten og våren fremover uten noe stress:o) Snart er det tid for 3D ul og ny jordmortime:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8594937-akkurat-250-idag/
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #2 Del Skrevet 12. mars 2007 lykke til og kos deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8594937-akkurat-250-idag/#findComment-8595385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå